يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۹۳۲
زمان انتشار: ۲۲:۲۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،مرتضی فنونی‌زاده می‌گوید اکثر ارقامی که از سوی باشگاه‌ها منتشر می‌شود، غیرواقعی است وگرنه چطور بازیکنی که فصل گذشته 2 میلیارد گرفته، ناگهان این رقم را نصف می‌کند؟ گفتگو با مدافع اسبق پرسپولیس را بخوانید.

* آیا این ارقامی که منتشر می‌شود، واقعی به نظر می‌رسد؟

- هرگز! مگر بر سر برخی بازیکنان آجر خورده است که ناگهان رقم قراردادهایشان را یک‌سوم تا نصف کم می‌کنند؟ اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و معلوم است که برخی تیم‌ها قراردادهایشان شفاف نیست و رقم‌های دروغین ارائه می‌دهند و فیلم بازی می‌کنند.

* شما موافق اعلام رقم قراردادها هستید؟

- نه! کجای دنیا چنین کاری می‌کنند؟ یکی 200 میلیون می‌ارزد، یکی 2 میلیارد. به کسی چه ربطی دارد که رقم قرارداد بازیکنان چقدر است؟

* قبول دارید که پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌های مدعی بهتر بسته نشده است؟

- بله، از علی دایی بعید بود در خرید بازیکن ضعیف‌تر از استقلال کار کند. استقلال و سپاهان خریدهای خوبی داشته‌اند و پرسپولیس از آنها عقب‌ ماند. اگرچه با شناختی که از دایی دارم، می‌دانم با همین بضاعت تیمی خوب را راهی مسابقات می‌کند.

* آیا پرسپولیس توان قهرمان شدن در لیگ را دارد؟

- قهرمانی را نمی‌دانم ولی جزو 4 تیم خواهد بود، شک نکنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها