يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۹۴۰
زمان انتشار: ۲۲:۳۰     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سایت رسمی باشگاه راه‌آهن؛ باشگاه فرهنگی ورزشی راه‌آهن با تأکید مجدد بر باور خود به شفاف سازی هر چه بیشتر ابعاد مالی باشگاه داری و فوتبال در کشور نمای مالی کادر فنی تیم فوتبال بزرگسال خود از فصل دوازدهم تا چهاردهم لیگ برتر را جهت اطلاع مردم و کارشناسان و مسئولین ذیربط منتشر کرد.

سمت و سوی هزینه‌ها در باشگاه فرهنگی ورزشی راه‌آهن از فصل دوازدهم لیگ برتر تاکنون کاهشی بوده و باشگاه به سوی نوسازی و جوان کردن تیم و منطقی کردن هزینه‌ها و افزایش بهره وری و توجه به توسعه سرمایه اجتماعی و افزایش روحیه علاقه مندی و وفاداری به باشگاه حرکت کرده است.

امیدواریم با حمایت مردم و مسئولان، این باشگاه کهن و ریشه‌دار همانگونه که در ترتیب و معرفی ورزشکاران شاخص طی ده‌ها سال گذشته موفق بوده در بهبود شاخص‌ها و استانداردهای مالی و مدیریتی و عملکردی باشگاه داری در کشور به‌ویژه در بخش خصوصی نیز به سوی موفقیت و الگو شدن گام بردارد.

در زیر می‌توانید تصاویر این اسناد را مشاهده کنید:

علی دایی در راه آهن چقدر گرفته است؟ / سند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها