يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۹۶۶
زمان انتشار: ۲۳:۲۵     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
معاون نظارت و راهبری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی آخرین تصمیمات این شورا در خصوص دانشگاه ایرانیان را اعلام کرد و گفت: اعضای شورا پس از بررسی نهایی اعتراضات، مصوبه ای را در خصوص دانشگاه ایرانیان داشت.

به گزارش پایگاه 598، دکتر بابک نگاهداری در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره، گفت: پيرو اعتراض برخي از اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي پيرامون ابلاغيه مورخ اول مردادماه 92 شوراي عالي انقلاب فرهنگي در مورد اين دانشگاه، موضوع مورد بررسي قرار گرفت.

وي افزود: بر اساس نتايج اين بررسي با عنايت به نص مشروح مذاكرات جلسه 735 مورخ 24 مردادماه سال 92 شوراي عالي انقلاب فرهنگی موافقت این شورا با داشتن شعبه دانشگاه در تهران مبتني بر وجود موافقت اصولي از جانب شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم بوده است.

نگاهداري گفت: بديهي است در صورت اعلام عدم وجود موافقت اصولي از سوي مراجع ذي ربط، مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در اين زمينه فاقد موضوع خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها