يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۹۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
یک خبرگزاری انگلیسی گزارش داده ایران با فروش نفت ارزان‌تر و با کیفیت‌تر به چین، عرصه را برای ورود نفت خام آمریکا به این کشور آسیایی که از بزرگترین مشتری‌های بازار انرژی جهان است تنگ کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، خبرگزاری انگلیسی رویترز گزارش داده ایران با فروش نفت ارزان‌تر و با کیفیت‌تر به چین، عرصه را برای ورود نفت خام آمریکا به این کشور آسیایی که از بزرگترین مشتری‌های بازار انرژی جهان است تنگ کرده است.

رویترز در این گزارش در روز یکشنبه ۲۷ جولای می‌نویسد آمریکا پس از ۴۰ سال برای اولین بار قصد دارد اقدام به صادرات نفت خام کند و در این میان با رقیبی سرسخت به نام ایران مواجه شده است.

در حالی که برخی کشورهای خریدار نفت مانند ژاپن و کره جنوبی تمایل دارند نفت خام آمریکا را خریداری کنند، چین با توجه به قراردادهای سالانه با ایران انتظار نمی‌رود در کوتاه مدت از این کشور نفت بخرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها