کد خبر: ۲۳۹۰۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
اشکان دژآگه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که هنوز خبر توافق نهایی‌اش با تیم العربی منتشر نشده است، همراه این تیم و برای برپایی اردوی آماده سازی به آلمان می‌رود.
مهر: سایت الشرق قطر در گزارشی به خریدهای باشگاه العربی قطر پرداخته است و جذب چهار بازیکن خارجی از جمله اشکان دژاگه را با سرمربیگری دن پترسکو و مدیریت سامی الجابر در راستای کسب یک عنوان قهرمانی برای فصل بعد دانسته است.

در این گزارش آمده است: "تقریبا قراداد چهار بازیکن خارجی تیم العربی نهایی شده است و نکته عجیب اینکه مذاکرات باشگاه و توافق با این بازیکنان در سکوت انجام شد".

طبق اعلام الشرق، این چهار بازیکن خارجی العربی به همراه تیم برای برپایی اردوی آماده سازی به آلمان خواهند رفت.

در ادامه گزارش، الشرق به بررسی عملکرد اشکان دژآگه، پابلو هرناندز مهاجم سابق سوانسی و والنسیا،  امو ازگایل مهاجم نیجریه‌ای تیم استاندارد لیژ بلژیک و همچنین پابلو پائولینو مهاجم تیم لیورنو ایتالیا پرداخته است که "دن پترسکو" سرمربی رومانیایی العربی عملکرد آنها را در فصل گذشته زیر نظر داشته و بعضی از بازی‌های آنها را هم از طریق اینترنت تماشا کرده است. پترسکو معتقد است با این چهار بازیکن العربی در فصل جدید بسیار قدرتمند ظاهر خواهد شد.

در بخشی از این گزارش که مربوط به اشکان دژآگه است، آمده: "اشکان سه روز است که در دوحه به سر می‌برد و طبق روش معمول قبل از عقد قرارداد برای انجام تست پزشکی به بیمارستان اسپیتار رفت تا از سلامت وی اطمینان حاصل شود چون وی یکی از مهمترین بازیکنان جام جهانی برزیل بوده است".

هزینه هنگفت باشگاه العربی برای به خدمت گرفتن چهار بازیکن خارجی انتظارات را از این تیم عربی بالا برده تا از الان آنها را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بدانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها