يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۰۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
کریمی:
مهاجم استقلال که دوباره آبی پوش شده گفت: «مجیدی در زمانی که در استقلال بود به مسئولان معترض می‌شد که چرا پول میلیاردی می‌دهید ولی از یعقوب کریمی استفاده نمی‌کنید.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از 90،  یعقوب کریمی پس از سه سال دوری از استقلال دوباره به این تیم برگشت و حالا امیر قلعه نویی اعتقاد ویژه‌ای به بازی او دارد. حضور کریمی در استقلال با حواشی خاصی همراه بود که فعلا ترجیح داد در مورد این مسائل پاسخی به سئوالات ما ندهد. سایر صحبت‌های مهاجم آبی‌پوشان در زیر پیش روی شماست.



* اوضاع چطور است؟

- خوب، تمرینات منظمی را پیگیری می‌کنیم و فکر می‌کنم اگر ملی‌پوشان به تیم ما اضافه شوند و از آمادگی خوبی هم برخوردار باشند، از هر نظر برای شروع لیگ آماده باشیم.



* به نظر می‌رسد قلعه نویی هم اعتقاد ویژه‌ای به تو دارد؟

- او همیشه به من لطف داشته است. کار کردن با قلعه نویی آرزوی هر فوتبالیست ایرانی است. من هم تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا خواسته‌های سرمربی را اجرا کنم.



* چه احساسی داشتی که مقابل تراکتورسازی دوباره پیراهن استقلال را بر تن کردی؟

- احساس من غیرقابل وصف بود. من از ته‌دل استقلال را دوست دارم ولی متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که چند سالی از این تیم دور شدم.



* حتما ناراحتی که اولین روز بازگشت تو به استقلال با شکست این تیم مقابل تراکتورسازی همراه شد.

- شکست همیشه تلخ است و طعم این تلخی برای من بیشتر بود. ما خوب بازی کردیم ولی داور اشتباهات ویران کننده‌ای داشت تا باعث شکست ما شود.



* روزی که می‌خواستی از استقلال جدا شوی فکر می‌کردی دوباره به این تیم برگردی؟

- بالاخره فوتبال است و هزاران اتفاق در آن رخ می‌دهد. قرار بود نیم فصل سال گذشته برگردم به استقلال که البته باشگاه سپاهان با آن مخالفت کرد.



* مقابل تراکتورسازی با چه شماره پیراهنی بازی کردی؟

- باور می‌کنید خودم هم نمی‌دانم. یک پیراهن دادند و من هم پوشیدم و یادم نیست چه شماره‌ای داشت.



* حالا با شروع لیگ چه شماره‌ای بر تن می‌کنی؟

- شماره ۱۷ می‌پوشم.



* این شماره ۱۷ تو ربطی به شماره ۷ مجیدی ندارد؟

- اصلا، مجیدی یکی از دوستان خوب فوتبالی من است که همیشه از من حمایت کرد. یادم می‌آید دو سال پیش وقتی با او صحبت می‌کردم می‌گفت تو ۲ سال دیگر فیکس استقلال می‌شوی و به نظرم حال موعد آن حرف فرهاد است. مجیدی در زمانی که در استقلال بود به مسئولان معترض می‌شد که چرا پول میلیاردی می‌دهید ولی از یعقوب کریمی استفاده نمی‌کنید.



* حالا چرا شماره ۱۷ را انتخاب کردی؟

- من در ۱۷ سالگی وارد لیگ برتر شدم و در نفت تهران هم پیراهن شماره ۱۷ برای من خوش‌یمن بود و امیدوارم این موضوع در استقلال هم تکرار شود.



* اتفاقاتی که در زمان سرمربیگری مظلومی رخ داد هنوز در ذهن تو است؟

- مگر می‌شود یادم برود. آن سال‌ها هیچ‌وقت فراموشم نمی‌شود که چه سختی‌هایی کشیدم. یک روز امید استقلال مقابل امید استیل‌آذین بازی داشت و مظلومی به من گفت در این دیدار بازی کن شاید اتفاق خوبی برای تو رخ داد و من به تو بازی دادم. من در آن بازی یک گل زدم و سه پاس گل دادم ولی بعدا تمام قول‌های مظلومی فراموشش شد.



* چقدر پول دادی و از استقلال جدا شدی؟

- سه سال پیش ۵۰ میلیون به نظری جویباری دادیم تا از استقلال جدا شوم و حالا هم او من را خرید. بهتر بگویم نظری یک بار من را فروخت و یک بار هم خرید و من بازیکن او محسوب می‌شوم. (با خنده)



* چه هدفی در استقلال داری؟

- می‌خواهم با این تیم قهرمان لیگ و جام‌حذفی شوم. ضمن این که استقلال برای حضور من در جام ملت‌های آسیا کمک زیادی می‌کند.



* حق خودت می‌دانستی که در جام‌جهانی بازی کنی؟

- نظر کی‌روش بود. ضمن این که من در سپاهان بازی نمی‌کردم.



* با کرانچار اختلاف داشتی؟

- در مورد او نمی‌خواهم صحبت کنم. همه هواداران سپاهان می‌دانند که چه اتفاقاتی رخ داد و همه‌چیز روشن است.



* مثل این که از پست بازی‌ات ناراضی بودی؟

- کرانچار از من در پست مهاجم بازی می‌کرد و من بارها به او گفتم مهاجم نوک پست من نیست و بهتر است در پیستون چپ بازی کنم. در هر صورت خوشحالم که حالا قرار است در پست خودم برای استقلال بازی کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها