أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۰۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای آموزش مهارتی سال ۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۱۲ مردادماه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که هنوز موفق به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای آموزش مهارتی سال ۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی نشده‌اند، مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ مردادماه تمدید شد.

وی افزود: آن دسته از داوطلبان که هنوز برای ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام نکرده‌اند در مدت تعیین شده می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم آوردن اطلاعات و مدارک لازم و پس از پرداخت وجه ثبت‌نامبرای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش ادامه داد: تا ۸ صبح امروز تعداد ۷۰ هزار و ۶۹۹ نفر در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.

به گفته توکلی، ظرفیت پذیرش ظرفیت پذیرش برای این دوره ۲۷۴ هزار و ۷۰۰ نفر است که از این تعداد ۱۱۷ هزار و ۸۰۵ نفر در گروه صنعت، کشاورزی با تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر، مدیریت و خدمات اجتماعی با تعداد ۹۶ هزار و ۳۰۰ نفر، فرهنگ و هنر با تعداد ۳۷ هزار و ۹۵ نفر پذیرش می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها