يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۰۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
مدیرعامل بانک ملی از پرداخت ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج از امروز خبر داد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک ملی تا پایان شهریور ماه پرداخت خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، عبدالناصر همتی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه خود با وزیر اقتصاد اظهار داشت: در هماهنگی که با آقای طیب‌نیا انجام شد، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج زوجین از امروز در تمامی شعب بانک ملی آغاز می‌شود.
 
وی افزود: در این مرحله بانک ملی تا پایان شهریورماه حداقل 300 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت خواهد کرد.
 
به گفته وی بانک ملی برای این امر 10 هزار میلیارد ریال از منابع خود را اختصاص داده است.
 
مدیرعامل بانک ملی تصریح کرد: وزیر اقتصاد به بانک‌های دیگر تاکید کرد که همانند بانک ملی سهمیه اضافه برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اختصاص دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها