أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۰۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
بازیکن تهاجمی و جوان پرسپولیس گفت: «اگر بازیکنان استقلال 5 میلیارد هم بگیرند، من ناراحت نمی‌شوم و می‌گویم نوش‌جان‌شان!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی ، پیام صادقیان پرسپولیس را در لیگ چهاردهم، شانس اول قهرمانی می‌داند. او کم‌مهره‌تر بودن تیم‌شان را نسبت به بعضی از مدعیان دیگر قهرمانی به هیچ‌وجه قبول نمی‌کند و با ما از رقم قراردادها حرف می‌زند.

 

* از بازی با نفت شروع کنیم، نفت مدل 93 با علی منصوریان را چگونه ارزیابی کردی؟

- نفت، تیم خوب، جوان و یکدستی دارد و علیرضا منصوریان هم ثابت کرده به خوبی می‌تواند با بازیکنان جوان کار کند و به نظرم حضور ایشان خیلی به نفت کمک خواهد کرد اما صرفنظر از این موضوع باید بگویم ما هم در بازی اول‌مان فقط با نیت کسب سه امتیاز در زمین حاضر می‌شویم و با حمایت هواداران‌مان ان‌شاءا... روز جمعه به اولین سه امتیاز لیگ چهاردهم می‌رسیم.

 

* تفاوت نفت گل‌محمدی و نفت امسال را در چه مسائلی می‌دانی؟

- گل‌محمدی یک تیم خوب از نفت ساخته بود؛ تیمی که حرفش را در زمین می‌زد اما منصوریان هم در کارش تبحر دارد و مسلماً می‌تواند در نفت موفق شود و تفاوت بازی‌های نفت امسال و تیم فصل قبل را باید در بازی‌هایش دید و بعد در مورد آن قضاوت کرد.

 

* اما نفت چهار مهره کلیدی فصل قبلش را از دست داده. فکر نمی‌کنی آنها نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر شده‌اند؟

- ما هم سه مهره کلیدی‌مان را از دست دادیم اما با این وجود بازیکنان خوب دیگری داریم. نفت هم بازیکنان خوبی دارد و به نظرم نه ما ضعیف‌تر شده‌ایم و نه نفت ضعیف شده است.

 

* در مورد قرعه سه هفته اول‌تان چه صحبتی داری؟

- قرعه ما سخت و شاید هم کمی وحشتناک باشد چون هفته اول با نفت، هفته دوم در گرمای وحشتناک و داغ اهواز در این شهر بازی داریم و هفته سوم هم با ذوب‌آهن دیدار داریم. به نظرم این قرعه سخت است هر چند که باید بازی کنیم و بالاخره در هفته اول یا هفته آخر باید رودرروی همه حریفان قرار بگیریم.

 

* به قهرمانی امید داری؟

- هنوز هفته اول که شروع نشده، نمی‌توان حرف از قهرمانی زد اما ما محکوم به قهرمانی هستیم و تنها هدف‌مان هم در لیگ چهاردهم به تحقق این مهم بازمی‌گردد. ما سال قبل هم فصل سختی را سپری کردیم اما فکر می‌کنم با تجربه گران‌قیمت فصل قبل می‌توانیم امسال قهرمان شویم.

 

* در مورد ارقام بازیکنان فوتبال چه نظری داری؟

- به نظرم رقم فوتبالیست‌ها اصلاً چیز بد و عجیبی نیست! چون تقریباً در بیشتر دنیا فوتبالیست‌ها بیشترین درآمد را دارند.

 

* اما منظور ما به انتشار لیست قراردادها از سوی سازمان لیگ بود.

- به نظرم انتشار رقم‌ها کار خوبی است چه بسا در تیم ما نیز این مهم اعمال شد و همه دیدند ما بازیکن میلیاردی نداریم و اتفاقاً لیست ما کاملاً‌ حقیقی و درست بود.

 

* اما تیم رقیب‌تان چند بازیکن میلیاردی داشته، در این خصوص حرفی نداری؟

- من نظر خاصی ندارم و به نظرم هیچ اشکالی ندارد که چند بازیکن استقلال میلیاردی بگیرند. من به بازیکنان استقلال حسادت نمی‌کنم و می‌گویم نوش‌جان‌شان هر چه می‌گیرند چون اینجا بحث تیم خاصی نیست، بحث فوتبال و فوتبالیست است. بازیکن خیلی زحمت می‌کشد. فوتبال دشوار است و عمر قهرمانی هم کوتاه. اگر بازیکنان استقلال 5 میلیارد هم بگیرند، من ناراحت نمی‌شوم و می‌گویم نوش‌جان‌شان!

 

* اما انتقاداتی هست که تمام فوتبالیست‌ها بر اساس توانایی‌شان پول دریافت نمی‌کنند؟

- من این‌طوری جواب شما را می‌دهم که فوتبالیست باید بر اساس توانایی که دارد، پول بگیرد. همین.

 

* شانس اول قهرمانی را چه تیمی می‌دانی؟

- پرسپولیس.

 

* و چه تیمي را رقیب اصلی‌تان برای کسب عنوان قهرمانی می‌دانی؟

- من تیم‌های استقلال، سپاهان، تراکتور و نفت را سایر تیم‌های مدعی جز پرسپولیس می‌دانم.

 

* در آستانه جام جهانی از حضور در تیم ملی بازماندی. این بار برای خودت شانس بازی در جام ملت‌های آسیا را قائل هستی؟

- ابزار من برای ثابت کردن خودم فوتبال است و کار دیگري جز فوتبال از دستم برنمی‌آید. برای مربیان تیم ملی هم احترام زیادی قائل هستم. در تیم باشگاهی‌ام هم سعی می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم و از آنجا به بعد دیگر همه چيز بستگی به نظر کادرفنی و سرمربی تیم ملی خواهد داشت.

 

* فعلاً خبری از کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس نیست؛ فردی که با تو رابطه بسیار خوبی داشت.

- همه دوست دارند آقا کریم در تیم ما باشد.

 

* اما چرا نیست و از ایشان در کادر فنی استفاده نمی‌شود؟

- دلیل این مسئله را نمی‌دانم!

 

* گفته بودی لژیونر می‌شوی اما چرا در پرسپولیس ماندی؟

- من فقط 22 سال دارم و بعد از صحبت‌هایي که علی‌آقا با من کرد، به خاطر ایشان و هواداران‌مان یک سال دیگر تمدید کردم و در پرسپولیس ماندم.

 

* تو با منصوریان رفاقت خوبی داری، اگر به نفت گل بزنی شادی پس از گل خواهی داشت؟

- برای علی‌آقا منصوریان خیلی احترام قائلم و خیلی با ایشان رفاقت دارم اما از طرف دیگر به تیمی که در آن بازی می‌كنم و لباسش را پوشیدم، تعصب دارم و با اجازه علی‌آقا منصوریان اگر گل بزنم، حتماً شادی خواهم کرد البته با توجه به پستی که من بازی می‌کنم، احتمالاً پاس گل از من خواهید دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها