کد خبر: ۲۳۹۰۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
بحث واگذاری باشگاه راه‌آهن این روزها وارد ابعاد جدیدی شده و شایعاتی در مورد احتمال سقوط یا انحلال این باشگاه در محافل فوتبالی مطرح شده ولی مدیرعامل این باشگاه تمامی این شایعات را بی‌اساس می‌داند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه ، صادق رئیسی‌کیا گفت: نمی‌دانم چرا برخی از دوستان و همکاران سعی دارند اوضاع باشگاه راه‌آهن بحرانی نشان دهند؛ من نمی‌دانم از وانمود کردن این موضوع بدنبال چه هستند.

 

مدیرعامل باشگاه فوتبال راه‌آهن ادامه داد: امتیاز باشگاه توسط حمید استیلی خریداری شده که حالا قوه قضاییه نسبت به مبلغ 8 میلیارد که برای خرید باشگاه راه‌آهن تعیین شده اعتراض داشتند و اعلام کرده‌اند که این مبلغ برای خرید امتیاز این تیم لیگ برتری کافی نیست.

 

رئیسی‌کیا گفت: این یک روال قانونی است و ما نیز به قانون احترام می‌گذاریم، قوه قضاییه مبلغ 12 میلیارد تومان را بعنوان حداقل قیمت باشگاه راه‌آهن اعلام کرده که ما نیز به این نظر احترام می‌گذارم، قرار است فردا طبق مراسمی امتیاز باشگاه راه‌آهن به مزایده گذاشته شود، روال کار کاملا طبیعی است و بحرانی در کار نیست.

 

وی گفت: به احتمال فراوان فردا تکلیف باشگاه راه‌آهن مشخص می‌شود، یا حمید استیلی امتیاز باشگاه را با پرداخت مبلغ مورد نظر قوه قضاییه از آن خود می‌کند و یا شخص یا اشخاص دیگری مالک باشگاه راه‌آهن می‌شوند، اینکه راه‌آهن در یک چهاردهم حاضر نخواهد بود یک گمانه‌زنی اشتباه و از روی غرض‌ورزی است، شک نکنید که راه‌آهن با تمام قدرت در لیگ چهاردهم حاضر خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها