يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۰۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
صادقی و عمران زاده تا شش هفته نمی توانند استقلال را همراهی کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش ، خبر مصدوميت اميرحسين صادقي را روزها پيش و قبل از اينكه اين بازيكن پايش را به تيغ جراحان بسپرد منتشر كرديم و خبر از دوري 8هفته‌اي اين بازيكن از ميادين داديم. حالا خبر رسيده صادقی هم مانند عمران زاده تا 6 هفته نمی تواند استقلال را همراهی کنند. البته اين موضوعي است كه سايت باشگاه استقلال اعلام كرده و احتمال دارد 6 هفته حداقل زمان دوري اين مدافع باشد.

 

حنیف عمران زاده و امیرحسین صادقی، مدافعان وسط استقلال هستند كه نبودشان مطمئنا در اين تيم حس خواهد شد. شانس قلعه‌نويي تنها در اولين بازي است كه اين تيم با راه‌آهني بازي دارد كه تكليفش تا اين لحظه مشخص نيست. بعد از آن روزهاي سختي در انتظار آبي‌پوشان پايتخت خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها