أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۰۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
صحبت‌های عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد اوضاع در این باشگاه بر وقف مراد نیست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، صحبت‌هایی که حسین کاظم‌پور عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انجام داده را می‌توان آتش زیر خاکستر نامید، صحبت‌هایی که بوی نارضایتی می‌دهد. این حرف‌ها شایعاتی مبنی بر اینکه در باشگاه پرسپولیس گروهی از رحیمی راضی نیستند را قوت می‌بخشد. کاظم‌پور می‌گوید رحیمی مدیر هزینه است و نه درآمد که خود این نشان می‌دهد هیئت مدیره اقتصادی باشگاه پرسپولیس از افکار اقتصادی رحیمی رضایت ندارد.

 

کاظم‌پور و شاید دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از رحیمی راضی نیستند و حالا این نارضایتی را به صورت «مِلو» نشان داده‌اند. اینکه کاظم‌پور می‌گوید رحیمی مشورت‌پذیر نیست شاید اوج عمق اختلافات در باشگاه پرسپولیس را نشان می‌دهد جایی که اعضا پیشنهاد می‌دهند اما به زعم خودشان به آنها گوش نمی‌دهند.

 

خلعتبری، حسینی و شاید پولادی پل مطمئنی شوند برای پروژه عبور از رحیمی که خواه یا ناخواه کلید خورده است. طبق اعلام عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اسپانسر 2-3 هفته‌ای است که پولی به باشگاه نداده و در شرایط کنونی حاضر نیست هزینه‌ای انجام دهد. این موضوع به این معنی است که اسپانسر با رحیمی به بن‌بست خورده و اینکه حق با کدام یک از آنهاست سؤالی که پاسخ آن برای افراد بیرون از باشگاه روشن نیست.

 

در این میان سکوت دایی هم تامل برانگیز است. سرمربی پرسپولیس مدت‌هاست که سکوت کرده و هنوز موضع خاصی در مورد جدایی ستارهای پرسپولیس، مشکلات باشگاه و البته علی کریمی نشان نداده است. شاید انتقادات احتمالی شهریار ضربه آخر به مدیریت رحیمی در پرسپولیس باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها