أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۰۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها فکر می‌کردند با رفتن سیدجلال دچار مشکل می‌شویم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، رضا نورمحمدی درخصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده تمرینات بسیار خوبی را برای استارت محکم در لیگ برتر دنبال کردیم و در کل آمادگی لازم را برای اولین‌بازی لیگ برتر مقابل نفت داریم.

 

وی افزود: نفت تیمی ناشناخته و سختکوش است و همیشه مقابل ما بازی خوبی انجام داده است. آنها دارای بازیکنان خوب و کادر فنی مجربی هستند اما متاسفانه بدشانسی آورده‌اند که مقابل پرسپولیس در اولین بازی خود قرار گرفته‌اند.

 

وی درخصوص آخرین وضعیت مدافعان پرسپولیس نیز گفت: من چند سال است در جمع قرمزپوشان توپ می‌زنم،خیلی دفاع آمدند و رفتند. حالا اومانا نیز می‌تواند به پرسپولیس بیاید و مشکل خاصی وجود ندارد. همه می‌آیند و می‌روند و مهم این است که کادرفنی نظرش در مورد دفاع ثابت چه بازیکنی باشد.

 

مدافع تیم پرسپولیس افزود: بالاخره اومانا سوابقش نشان می‌دهد که مدافع خوبی است و ما هم باید در 3 جام حضور پیدا کنیم. پس قطعا نیاز به این داریم تا به علاوه بازیکنان ثابت نیمکت خوبی هم داشته باشیم. من همیشه معتقدم بازیکن باید در سطحی باشد که خودش را ثابت کند و به ترکیب اصلی برسد.

 

نورمحمدی ادامه داد: خیلی‌ها فکر می‌کنند با رفتن سیدجلال ما دچار مشکل می‌شویم اما با تمرینات و شرایطی که داریم قطعا ثابت خواهیم کرد تا پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و مطمئن باشید با یک نتیجه خوب اجازه نخواهیم داد که برخلاف اظهار نظر خیلی‌ها حتی پس از رفتن سیدجلال برای ما سال سختی به وجود بیاید.

 

وی خاطرنشان کرد: البته من باز هم می‌گویم اومانا یکی از بهترین‌های تیم خود در جام‌جهانی بوده و قطعا کار برای سایر مدافعان برای حضور در ترکیب اصلی با آمدن این بازیکن سخت می‌شود. اگر هم به من فرصت برسد مطمئن باشید آنقدر خوب عمل می‌کنم که گذاشتنم از ترکیب اصلی بیرون کار خیلی سختی شود. من عاشق رقابت هستم و چه سیدجلال بود و یا فرد دیگر سعی کرده‌ام با تمرینات خوب خودم را در بهترین شرایط نگهدارم. مطمئن باشید اگر باز هم به من فرصت برسد با تمام وجود تلاش می‌کنم تا هرگز ترکیب اصلی را از دست ندهم.

 

نورمحمدی در پایان در پاسخ به سوالی که با آمدن اومانا آیا فکر می‌کنی به تو بازی برسد یا خیر گفت: باید تلاش کنم این کار فکر کردن نیست قطعا این مدافعی که قرار است به ما اضافه شود بازیکن کوچکی نیست اما ما 3 جام داریم و به نظرم به جای فکر کردن به این مسائل باید تلاش کنیم تا با تمام وجود و تمرکزمان بتوانیم به نتایج خوب برسیم. قطعا چند بازی اول می‌تواند برای ما مهم باشد و من این مسئله را هم هرگز قبول ندارم که امسال پرسپولیس ضعیف‌تر از تیم‌های دیگر است. انشاءالله در عمل این را ثابت خواهیم کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها