أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،تيم فوتبال چلسي شب گذشته (يک‌شنبه) در چهارمين ديدار پيش‌فصل خود موفق شد ميزبانش، المپيا ليوبليانا اسلووني را در ديداري دوستانه با نتيجه 2 بر يک شکست دهد. براي آبي‌پوشان لندني در اين بازي ديه‌گو کاستا (57) و کورت زوما (65) گلزني کردند و تک‌گل نماينده اسلووني را نيک کاپون (40) به ثمر رساند.

به نقل از تسنيم، ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي در پي پيروزي شاگردانش در اين ديدار دوستانه گفت: مهمترين چيز اين بود که بازيکنان ما در رقابتي خوب شرکت داشته باشند و اين بازي آماده‌سازي خوبي بود چون المپيا کار را براي ما دشوار کرده بود. نکته خوب ديگر اين بازي اين بود که هيچ‌يک از بازيکنان‌مان مصدوم نشدند. براي کاستا هم خوشحالم که در نخستين بازي‌اش براي چلسي موفق به گلزني شد.

سرمربي پرتغالي آبي‌پوشان لندني تصريح کرد: تمامي تيم‌ها قوي‌تر شده‌اند و اين تنها مختص به تيم ما نيست. ليگ برتر انگليس تنها ليگ در جهان است که 5 تيم در آن مدعي کسب عنوان قهرماني هستند. چلسي خيلي قوي‌تر شده و در اين فصل براي قهرماني خواهد جنگيد و در اين باره شکي به خود راه ندهيد.

ديديه دروگبا که اخيراً با قراردادي يک ساله بار ديگر به چلسي پيوسته اين بازي را از روي سکوها تماشا کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها