أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،علي کفاشيان درباره اينکه گفته مي‌شود کارت معافيت و پايان خدمت نزديک به 100 بازيکن ليگ برترو ليگ يک مشکلاتي دارد، گفت: تعداد 105 مورد درست نيست اما بعضي از کارتها را به سازمان نظام وظيفه فرستاده‌ايم که بايد آنها نظر دهند و منتظر نتيجه خواهيم بود و به طور جدي پيگير موضوع هستيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در باره نحوه مجازات خاطيان گفت: براساس تخلفي که صورت گرفته تنبيهات به خصوصي داريم ولي ما هنوز مدرک و سندي نداريم که تخلفي صورت گرفته است و تصور مي‌کنم تا يک هفته ديگر نتيجه بررسي‌ها مشخص شود.

کفاشيان همچنين درباره رعايت سقف هزينه توسط باشگاه‌ها و نظارت فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ بر آن به پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان گفت: شب گذشته در همين مورد ما جلسه‌اي را در هيات رييسه به ميزباني سازمان سازمان ليگ داشتيم و بنا داريم با باشگاه و کساني که سقف هزينه‌ها را رعايت نکرده و تخلف کرده‌اند برخورد کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره اينکه برخورد شما چگونه خواهد بود افزود: برخوردهاي مختلف بر اساس اتفاقي که مي‌افتد داريم. به عنوان مثال کميته انضباطي تشکيل خواهد شد يا از نقل و انتقالات‌شان جلوگيري مي‌کنيم، جريمه‌شان مي کنيم و موارد ديگري هم وجود دارد. در هر صورت تخطي از سقف هزينه‌ها خط قرمز ماست و بايد همه رعايت کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها