أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزي صبح امروز دفتر حقوقي وزارت ورزش و جوانان را مکلف کرد موضوع تخلف و جعل کارت‌هاي پايان خدمت و معافيت تعدادي از فوتباليستها را تا حصول نتيجه و روشن شدن موارد آن در محاکم قضايي پيگيري کند.

در دستور وزير ورزش و جوانان به دفتر حقوقي آمده است: طي ساليان گذشته تقلب و تباني در برخي از مسابقات و نتايج آنها ديده شده و اين بار نيز در موضوع جعل کارت‌هاي پايان خدمت و معافيت تعدادي از فوتباليست‌ها رخ داده است. مکلف هستيد تا حصول نتيجه و روشن شدن موارد آن در محاکم قضايي و در نهايت برخورد با خاطيان، آن را پيگيري کنيد.

بنا بر اين گزارش، رونوشت دستور وزير ورزش و جوانان با تاکيد بر بررسي و برخورد با موارد تخلف براي جلوگيري از تکرار و تضييع حقوق ديگر تيم‌ها و ورزشکاران براي رييس فدراسيون فوتبال ارسال شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها