أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،دژان لاورن، مدافع فصل گذشته ساوتهمپتون پس از پشت سر گذاشت تست‌هاي پزشکي سرانجام با قراردادي 5 ساله به ارزش 20 ميليون پوند به طور رسمي به ليورپول ملحق شد. اين مدافع کروات به اين ترتيب تبديل به گران‌قيمت‌ترين مدافع تاريخ اين باشگاه شد، رکوردي که پيش از اين متعلق به مامادو ساخو بود که سال گذشته در ازاي 18.6 ميليون پوند از پاري‌سن‌ژرمن به ليورپول پيوست.

لاورن که پنجمين بازيکني شد که سرخپوشان مرسي‌سايد در فصل نقل‌وانتقالات تابستاني به خدمت گرفته است، در گفت‌و‌گو با سايت رسمي اين باشگاه گفت: پيوستن به جمع بندرنشينان رويايي است که تحقق يافت. از اينکه اينجا هستم خوشحالم. به اينکه به ليورپول ملحق شدم افتخار مي‌کنم و بي‌صبرانه منتظر شروع تمرينات با اين تيم هستم. مي‌دانم که ميليون‌ها هوادار داريم و ليورپول فراتر از يک باشگاه است.

وي افزود: بعد از اينکه فصل گذشته در آنفيلد مقابل ليورپول بازي کردم و هوادران شعار معروف «You''ll Never Walk Alone» را سرمي‌دادند با خودم گفتم که يک روز براي اين تيم بازي خواهم کرد. هواداران هم از همان لحظه نخست متوجه خواهند شد که من بازيکني هستم که 100 درصد توانم را در زمين مسابقه براي تيمم مي‌گذارم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها