أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،تيم فوتبال بايرن‌مونيخ شب گذشته (يک‌شنبه) در فينال تورنمنت تله‌کام کاپ با نتيجه 3 بر صفر بر ولفسبورگ غلبه کرد و به عنوان قهرماني رسيد. براي بايرن‌مونيخ در اين بازي روبرت لواندوفسکي (4 و 20) و سباستين رود (15) گلزني کردند.

فرانک ريبري که در اين بازي 56 دقيقه بازي کرد، در گفت‌و‌گو با سايت رسمي باشگاه بايرن‌مونيخ با تمجيد از مهاجم لهستاني اين تيم گفت: لواندوفسکي فوتباليست برجسته‌اي است. تعامل او با بازيکنان تيم هر روز بهتر از روز قبل مي‌شود. حضور او در بايرن براي ما خيلي خوب است. روبرت خيلي سريع در تيم جا افتاده و در کنار هم لحظات خوبي را مي‌گذرانيم.

وي در خصوص از دست دادن شانس حضور در جام جهاني 2014 اظهار داشت: از دست دادن اين رقابت‌ها براي من خيلي نااميد کننده بود. بارها و بارها تا کنون مصدوم شده‌ام ولي اين بار در آستانه جام جهاني مصدوم شدم که مصدوميت تلخي بود به خصوص اينکه در شکل و فرم خوبي بودم. واقعاً دوست داشتم در برزيل باشم ولي حالا شرايطم خوب است. نمي‌خواهم ديگر به اين موضوع فکر کنم و به فصل جديد مي‌انديشم.

هافبک 31 ساله باواريايي‌ها تصريح کرد: البته هنوز 100 درصد آماده نيستم ولي اوضاعم عادي است. به خاطر مصدوميتي که پيش از جام جهاني برايم به وجود آمد از ريتم خودم خارج شدم. بازي من هم بر اساس استارت‌هاي انفجاري و سرعتم است و بايد روي آنها بيشتر کار کنم تا به شرايط ايده‌آل برسم. در حال حاضر دردي ندارم و مي‌توانم به طور کامل در تمرينات پيش‌فصل بايرن شرکت کنم و اين خيلي مهم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها