أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،باشگاه اتلتيکومادريد تأييد کرد با رئال‌ سوسيه‌داد بر سر جذب آنتونيو گريزمان، هافبک فرانسوي اين تيم به توافق رسيده است و به زودي با اين بازيکن 23 ساله قرارداد رسمي امضا خواهد کرد. اين توافق در حالي نهايي شد که روخي بلانکو بايد رقم 25 ميليون يورو را بابت رقم فسخ قرارداد گريزمان به سوسيه‌داد بپردازد.

باشگاه اتلتيکومادريد با انتشار بيانيه‌اي در سايت رسمي خود اعلام کرد: اتلتيکو مادريد و رئال سوسيه‌داد بر سر انتقال آنتونيو گريزمان به توافق رسيدند. اين هافبک فرانسوي پيش از امضاي قراداد با اتلتيکو ابتدا در تست‌هاي پزشکي تيم شرکت خواهد کرد.

گريزمان طي فصل 14-2013 در 49 بازي که در رقابت‌هاي مختلف براي سوسيه‌داد به ميدان رفت 20 گل به ثمر رساند و در جام جهاني 2014 برزيل هم با تيم ملي فرانسه عملکرد تأثيرگذاري داشت.

با پيوستن گريزمان به اتلتيکو دومين انتقال مهم اين تيم در فصل نقل‌وانتقالات تابستاني 2014 رقم خورد. قهرمان لاليگا به تازگي ماريو ماندزوکيچ، مهاجم کروات بايرن مونيخ را نيز به خدمت گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها