يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۱۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،دروازه‌بان تيم ملي ايران در جام جهاني 2014 که با بازي‌هاي قابل قبول خود توانست نظر بسياري از کارشناسان را جلب کند و حتي بر اساس گزارش روزنامه کيکر در رتبه سيزدهم دروازه‌بان‌هاي جام جهاني قرار گرفت از چند تيم اروپايي پيشنهاد دارد و فردا با سفر به پرتغال مذاکرات خود را براي پيوستن به تيم جديدش ادامه مي‌دهد.

به گزارش ايسنا، تيم پنافيل پرتغال که به تازگي به ليگ برتر اين کشور صعود کرده پيشنهادي جدي به حقيقي داده و دعوت‌نامه اين بازيکن براي حضور در پرتغال را هم برايش ارسال کرده است. در حال حاضر دروازه‌بان سابق پرسپوليس با اين تيم به توافق اوليه دست يافته و قرار است براي مذاکرات نهايي عازم پرتغال شود.

به غير از پنافيل دو پيشنهاد پرتغالي ديگر و دو پيشنهاد تيم‌هاي اسپانيايي به دست حقيقي رسيده که در ميان تيم‌هاي اسپانيايي نام يک تيم مطرح از لاليگا که سابقه حضور در ليگ قهرمانان اروپا را هم دارد، ديده مي‌شود. به نظر مي‌رسد حقيقي منتظر پيشنهاد جدي‌تر از سوي اين باشگاه اسپانيايي است، در غير اين صورت احتمال اينکه به پنافيل بپيوندد بيشتر است.

حقيقي در حال حاضر با روبين کازان روسيه قرارداد دارد و مسئولان اين باشگاه هم بدشان نمي‌آيد که با ترانسفر اين بازيکن پولي به دست بياورد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها