أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،در شرايطي که از ظهر امروز (دوشنبه) مزايده فروش باشگاه راه‌آهن برگزار شد، فقط 2 نفر به غير از مالکان فعلي اين باشگاه در محل مزايده حضور پيدا کردند و خواهان خريد سهام باشگاه راه‌آهن شدند که يکي از اين 2 مشتري هم به علت بالا بودن قيمت از تصميم خود منصرف شد.

به گزارش تسنيم، حميد استيلي به عنوان مالک فعلي باشگاه راه‌آهن در اين جلسه حضور نداشت و به جاي او بهنام ابوالقاسم‌پور و صادق رئيسي‌کيا حضور داشتند.

با توجه به قيمت پايه باشگاه راه‌آهن 12 ميليارد تومان کساني که براي خريد سهام باشگاه آمده بودند به علت بالا بودن قيمت از خريد خود منصرف شدند. حالا با توجه به اين شرايط مشخص نيست که بازي روز پنج‌شنبه استقلال و راه‌آهن برگزار مي‌شود يا خير و به نوعي برگزاري اين بازي منوط به موافقت دادستاني تهران است.

با توجه به اينکه سهام باشگاه راه‌آهن امروز به فروش نرفت احتمال اين وجود دارد که يا مزايده ديگري برگزار شود و يا اين باشگاه بدون مزايده به يکي از مشتريانش فروخته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها