أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،بهنام ابوالقاسم‌پور که به عنوان نماينده حميد استيلي در مزايده باشگاه راه‌آهن شرکت کرده بود بعد از برگزاري اين جلسه گفت: همه‌چيز دست دادستاني است و چيزي براي عدم ادامه همکاري به ما نگفته‌اند اما به ما گفته شد که ديگر هزينه نکنيم و ما بايد جلسه‌اي برگزار کنيم تا ببينيم تکليف چيست.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: قيمت مزايده بر روي 12 ميليارد تومان بود اما چون شرکت‌کننده‌اي در اين مزايده جز ما حضور نداشت ما همان مبلغ 8 ميليارد و 110 ميليون تومان را ارائه کرديم که اين مبلغ چون زير قيمت کارشناسي شده بود برنده نشديم اما حالا هم هر تصميمي گرفته شود مي‌پذيريم چراکه دادستاني مالک است و همه‌چيز دست آنهاست.

نماينده حميد استيلي در مزايده باشگاه راه‌آهن در پايان گفت: فعلا به تمرين مي‌رويم اما در اين يکي دو روز با جلساتي که با حضور مالک و مديرعامل انجام مي‌دهيم در اين‌باره تصميم‌گيري خواهيم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها