يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۱۵۹
زمان انتشار: ۲۱:۵۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،علیرضا حقیقی احتمالا دوباره به فوتبال پرتغال برمی گردد اما این بار مقصد دروازه بان تیم ملی در جام جهانی یک باشگاه لیگ برتری پرتغال محسوب می شود.

سایت انگلیسی زبان پرشین فوتبال به نقل از سایت رکورد پرتغال از علاقه باشگاه اف سی پنافیل پرتغال به جذب حقیقی خبر داده است.

به نوشته این سایت باشگاه پنافیل که امسال به لیگ برتر پرتغال صعود کرده به دنبال یک دروازه بان جدید می گردد و احتمالا طی روزهای آینده با حقیقی قرارداد خواهد بست.

حقیقی که تا سال 2015 با باشگاه روبین کازان قرارداد دارد فصل قبل به طور قرضی برای کویلیا در دسته دوم فوتبال پرتغال بازی کرد و حالا احتمال حضور مجدد او در فوتبال پرتغال وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها