يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۱۶۲
زمان انتشار: ۲۱:۵۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،سیروس محجوب از شکایت باشگاه ملوان نسبت به در اختیار گرفتن دو بازیکن این باشگاه توسط تراکتورسازی بدون طی مراحل قانونی و بدون صدور رضایت نامه از سوی ملوان خبر داد.

او اضافه کرد: باشگاه تراکتورسازی بدون انجام مراحل قانونی شاهین ثابقی و محمد پور رحمت الله ، بازیکنان ملوان را در اختیار گرفته است. به دنبال این موضوع ما از باشگاه تراکتورسازی به کمیته‌ انضباطی، سازمان لیگ و ستاد کل نیروهای مسلح شکایت ‌کرده‌ایم .

مالک باشگاه ملوان با بیان این که برای حضور این دو بازیکن در ملوان نامه‌ای را از سردار باران چشمه ، رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح در اختیار داریم افزود: تا الان هم صبر زیادی کردیم تا این موضوع حل شود اما گویا باشگاه تراکتورسازی به دنبال حل این مساله نیست. این بازیکنان با ما قرارداد دو ساله دارند و تراکتورسازی بدون طی مراحل قانونی قراردادی را با این دو بازیکن ملوان بسته است.

محجوب خاطر نشان کرد: در این میان ما خیلی این دو بازیکن را مقصر نمی‌دانیم. مقصر اصلی باشگاه تراکتورسازی است که بدون هماهنگی با ما با این دو بازیکن مذاکره و با آنها قرارداد بسته است. ما حتی به این دو بازیکن چیزی حدود 10 برابر رقم معمولی که برای بازیکنان سرباز می‌پردازند می‌خواستیم بدهیم.

او با اشاره به این که باشگاه ملوان سال‌ها برای این دو بازیکن زحمت کشیده، گفت: برای منافع باشگاه و خوشحال کردن هواداران به شدت دنبال این موضوع هستیم و آن را پیگیری می‌کنیم.

مالک باشگاه ملوان همچنین در بخش دیگر از صحبت‌های خود برای در اختیار قرار گرفتن بختیار رحمانی اشاره کرد و گفت: به شدت به دنبال این بازیکن هستیم و اگر مراحل قانونی برای در اختیار قرار گرفتن او طی شود حتما او را به ملوان می‌آوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها