أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۶۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۳     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،چندی پیش وزیر ورزش در گفتگویی اختصاصی با یکی از خبرگزاری‌ها خبر از برخورد قاطعانه با تیم‌هایی داد که سقف بودجه تعریف شده را رعایت نمی‌کنند.

به گزارش بانک ورزش، گودرزی در مصاحبه مورخه 3 مرداد 93 با خبرگزاری خبرآنلاین گفت:« اگر به کاری که می کنیم اعتقاد داریم باید برایش هزینه بدهیم. تنها ابزاری که ما یعنی وزارت ورزش ، فدراسیون و سازمان لیگ در دستمان داریم ، لیگ برتر است. اگر تیمی از این سقف عبور کرده ، تعارفی با آنها نداریم. آنها به فدراسیون و ما تعهد دادند که سقف را رعایت کنند. اگر از قانون گذشتند یعنی تخلف کردند پس چون قانون لیگ را اجرا نکردند دیگر نمی توانند در لیگ حاضر باشند و باید از لیگ حذف شوند. من که نظرم این است اگر چنین اتفاقی افتاده باشد باید سازمان لیگ این موضوع را جدی پیگیری کند و حتی در صورت نیاز تیم های متخلف را از لیگ حذف کند تا مشخص شود ما پای اعتقادمان هستیم.»

به‌نظر حرف‌های گودرزی واضح است و نیازی به تفسیر ندارد؛ با استناد به آنچه وزیر ورزش اعلام کرده است، تا این لحظه سپاهان باید از لیگ‌برتر حذف شود و چه بسا تیم‌های مطرح دیگری نیز به این لیست اضافه شوند. با توجه به اینکه مهدی تاج رسما اعلام کرده تیم شهرش تخلف کرده و سقف تعیین‌شده را زیر پا گذاشته است، حال باید دید واکنش وزاتخانه به این موضوع چگونه است. گودرزی برای اثبات حرفش راه ساده‌ای در پیش ندارد. امروز صحبت از سپاهان است و شاید طی روزهای آینده پای پرسپولیس و استقلال به این لیست باز شود. آیا وزیر ورزش می‌تواند برای جا انداختن «قانون» چنین تیم‌هایی را از لیگ‌برتر حذف کند یا این جمله می‌تواند شوخی قشنگی باشد برای ثبت در تاریخ؟!

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها