أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۶۸
زمان انتشار: ۲۲:۰۷     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،احمد نوراللهی یکی از خریدهای جدید پرسپولیس در خط میانی است که اصلا اهل مصاحبه نیست و در قبال سوال‌های زیاد جواب‌های تلگرافی و بسیار کوتاه می‌دهد. خودش می‌گوید: «کلا زیاد اهل حرف زدن نیستم و فعلا زود است که بخواهم مصاحبه کنم.»

احمد نوراللهی در خصوص شرایط پرسپولیس می‌گوید: «هم شرایط خودم خوب است هم تیم مان برای شروع بازی‌ها کاملا آماده شده و فکر می‌کنم با این شرایط حتما تیم نفت را شکست خواهیم داد. البته من شناختی از تیم نفت ندارم اما ما بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی داشتیم و کاملا آماده‌ایم. واقعا تیم خوب و یکدستی داریم و امیدوارم فصل را خوب شروع کنیم.»

بازیکن سابق نماینده یزد در لیگ دسته اول می‌گوید: «من هافبک تدافعی هستم و اگر موقعیتی پیش بیاید که مجبور باشم در دفاع میانی بازی کنم می‌توانم مدافع میانی باشم. قبل از اینکه رضا حقیقی از برزیل برگردد در بازی‌های تدارکاتی تهران کنار کفشگری بازی کردم. در ترکیه هم کنار حقیقی و کفشگری بازی کردم و با آنها و مدافعان میانی کاملا راحت و هماهنگ بودم. در بازی‌های تدارکاتی تهران حضور داشتم و در ترکیه هم دو بار یک نیمه و یک بار از ابتدا به مدت 70 دقیقه در ترکیب بودم که خدا را شکر خوب بازی کردم و آقای دایی هم از عملکردم رضایت داشت.»

احمد نوراللهی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی شانس بازی در ترکیب پرسپولیس را داشته باشی یا نه می‌گوید: «من تازه واردم و هنوز خوب در تیم جدیدم جا نیفتاده ام. الان باید تلاش کنم که به لیست 18 نفره برسم تا ببینم بعدا خدا چه می‌خواهد.»

از این هافبک اهل آزاد شهر گلستان درباره شماره پیراهنش می‌پرسیم که می‌گوید: «من شماره 8 را دوست داشتم اما در نهایت شماره 28 را انتخاب کردم. امسال 8 به دغاغله رسید اما سعی می‌کنم دو سه سال دیگر این شماره را مال خودم بکنم.»
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها