أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۶۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،احمد جمشیدیان دیروز گفت‌وگوی کوتاهی با علی نظری جویباری داشت و قرار است برای جدایی قطعی از استقلال رضایت بدهد. البته این رضایت هافبک فصل پیش آبی‌پوشان چندان هم مفت و مجانی نیست و گفته می‌شود که هزینه بالایی برای باشگاه دارد.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگوی خود با معاون ورزشی استقلال به این موضوع اشاره کرد که ابتدا طلب 140 میلیونی که از فصل پیش باقی مانده را دریافت می‌کند و پس از آن باید برای فسخ قرارداد فصل جدید با او به توافق برسند زیرا با اقدامی که باشگاه انجام داده و او را به صورت ناگهانی از فهرست خارج کرده شانس حضور در تیم‌های دیگر را از دست داده است.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که جمشیدیان برای اینکه فسخ قرارداد خود با استقلال را امضا کند خواستار یک‌سوم قرارداد فصل بعد خود شده که رقم قابل توجهی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها