أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۷۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،جواد نکونام در حالی طی مصاحبه جنجالی روز دوشنبه‌اش مدعی شده امیر قلعه‌نویی پس از باخت استقلال در داربی 74 به جشن و پایکوبی پرداخته که دقیقا دو سال پیش فرهاد مجیدی نیز چنین اتهامی را متوجه سرمربی فعلی استقلال کرده بود.

مجیدی تیر ماه 91 در بخشی از مصاحبه معروفش علیه امیر می‌گوید: «به عنوان نمونه زمانی که در دقیقه 93 توانستیم یکی از داربی‌ها را ببریم، یکی از بازیکنان تیم همین آقایان به من زنگ زد و گفت هنگام پیروز شدن استقلال چهره آقایان دیدن داشت. آنها انقدر از پیروزی استقلال ناراحت شده بودند که نمی شد به سمت‌شان رفت.»

به نظر می‌رسد وقتی امیر سرمربی استقلال نیست، حالات و رفتار او هنگام تماشای مسابقات آبی‌پوشان جنبه عادی ندارد و بیش از حد توجه اطرافیان را جلب می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها