أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۷۵
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،باشگاه اتلتیکو مادرید قراردادش با برند ورزشی نایکی را به مدت ۱۲ سال دیگر تمدید کرد. اتلتیکو مادرید رسما اعلام کرد که قرارداد همکاری با برند ورزشی جهانی نایکی را حداقل تا ۱۲ سال دیگر تمدید کرده است.

مسئله جالب در چنین قراردادی این است که این همکاری‌ها معمولا تا این حد طولانی مدت تمدید نمی‌شوند. تمدید این قرارداد به معنای آن است که اتلتیکو مادرید و این برند ورزشی حداقل تا سال ۲۰۲۶ با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

ترور ادواردز، رئیس این شرکت آمریکایی اعلام کرد که از انعقاد چنین قرارداد مهمی برای دو طرف بسیار خوشحال است؛ به خصوص که اتلتیکو قهرمان فعلی لالیگا و نایکی قدرتمندترین برند ورزشی جهان است.ادواردز به شدت به تمجید از باشگاه اتلتیکو مادرید پرداخت و گفت: به شدت مفتخریم که اعلام کنیم قراردادمان را با اتلتیکو مادرید که در سال ۲۰۰۱ برای اولین بار بستیم، تمدید کردیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها