أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۱۸۸
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با فارس گفت: برای سفرهای درون شهری مشکلی نداریم و برای نماز عید هم در تمام شهرها و شهرستان‌ها با شرکت واحد و شهرداری‌ها هماهنگ کردیم که از درب مساجد اتوبوس‌ها مردم را به مصلی منتقل ‌کنند و بر‌گردانند. همچنین برای خودروهای شهری جای پارک هم مشخص شده است.

وی افزود: اما برای سفرهای برون شهری به دلیل اینکه چند تعطیلات پشت هم پیش آمده طبیعتا حجم مسافرت‌ها زیاد می‌شود بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم که سفر خود را با برنامه‌ریزی شروع کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور دررابطه با نحوه اطلاع‌رسانی به مردم اظهار کرد: مردم می توانند از دو طریق از وضعیت راه‌ها، وضعیت جوی، محدودیت ها و ترافیک آگاه شوند. یک روش استفاده از سایت Rahvar۱۲۰.ir است و روش دوم از طریق تماس با شماره‌های ۱۲۰ یا ۸۸۲۵۵۵۵۵.

سرهنگ حمیدی به مردم توصیه کرد: توصیه ما در رابطه با محورهای شمالی کشور است که جاده‌ها و معابر آن کم عرض است. مسافران باید توجه داشته باشند که از شتاب و عجله پرهیز کنند و حتی اگر جاده بر اثر تصادف یا تنگی معبر بسته شده بود و ترافیک داشت از شانه‌های خاکی و سمت راست عبور نکنند و نظم مسیر رابه هم نزنند.

وی ادامه داد: در ضمن در فصل تابستان چون روزها بلند است و مدت زمان رانندگی زیاد می‌شود، رانندگان باید بعد از ۲ ساعت رانندگی حتما ۱۰ الی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها