يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۱۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
شبکه خبری الجزیره سخنان رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران در نماز عید سعید فطر را به صورت مستقیم و به نقل از شبکه خبری العالم پخش کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، شبکه خبری الجزیره قطر سخنان حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب را در نماز عید سعید فطر به صورت مستقیم پخش کرد.

این شبکه سخنان امام خامنه‌ای را به نقل از شبکه خبری العالم پخش می‌کرد.

مقام معظم رهبری در سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین تاکید کردند که امروز قضیه‌ی اول جهان اسلام و شاید دنیای انسانیت مسئله‌ی غزه است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: سگ هاری و گرگ درنده‌ای به انسان‌های مظلوم حمله کرده است؛ بشریت باید به این واکنش نشان دهد.

ایشان با اشاره به سخنان حامیان رژیم صهیونیستی در مورد خلع سلاح مقاومت فلسطن فرمودند: برخلاف گفته آنان که حماس و جهاد را باید خلع سلاح کنیم، همه دنیا و به‌خصوص دنیای اسلام موظفند هرچه می‌توانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند.

خبرگزاری رویترز نوشت: رهبر معظم ایران در سخنرانی پس از نماز عید فطر اسرائیل را به دلیل حمله به نوار غزه«سگ هار» خواند و از همه مسلمانان خواست تا مردم فلسطین را برای مقابله با این نسل کشی تجهیز کنند.

در این سخنرانی رهبر ایران از تلاش های آمریکا و کشورهای اروپایی برای محدود کردن قابلیت نظامی مبارزان فلسطینی انتقاد کرد.

رهبر معظم انقلاب ایران افزود: این سگ هار، این گرگ وحشی به مردم بی گناه حمله ور شد و بشریت باید واکنشی به آن نشان دهد. این یک نسل کشی است، یک فاجعه تاریخی است.

رویترز به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: مردم بی گناه در معرض حملات شبانه روزی هستند و با حداقل امکاناتی که در اختیار دارند از خود دفاع می کنند، و اکنون آمریکایی ها و اروپایی ها می خواهند آنها را از همین امکانات نیز محروم کنند... تا دشمن صهیونیست هر زمان که اراده کرد بتواند فلسطین را در هم بکوبد و فلسطینی ها نیز امکان دفاع نداشته باشند.

رهبر انقلاب ایران ادامه داد: تا همین جای کار هم دشمن متجاوز مانند سگ از کاری که کرده پشیمان شده است و بدنبال آتش بس است.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان خطبه ها تأکید کردند: بر خلاف نظر و تلاش حامیان رژیم کودک کش صهیونیست، همه دنیا از جمله دنیای اسلام موظف است هر چه می تواند به تجهیز ملت فلسطین کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها