أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۲۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
جنگنده‌های اسرائیل بزرگترین بیمارستان غزه را هدف قرار دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، شبکه "بی بی سی" (BBC)  از غزه گزارش داده‌ یک بیمارستان هدف حمله ارتش اسرائیل قرار گرفته است. گفته می‌شود دست‌کم چهار نفر در این حمله کشته و ۶۰ نفر زخمی شده‌اند.

 

"شهدی کاشف" خبرنگار بی بی سی عربی گفت: «ارتش اسرائیل از بیمارستان "الاقصی" خواسته است که تمام بیماران را تخلیه کند. هنوز کسی نمی داند علت حمله به این بیمارستان چیست.»
 

 

 بنا بر این گزارش نیمی از مجروحان از کارکنان بیمارستان هستند. "خبرگزاری فرانسه" (AFP) در تازه‌ترین خبر خود تعداد کشته‌های این حمله را پنج نفر اعلام کرده است.

 

 

بی بی سی گفت: «به گفته شاهدان عینی گلوله تانک به طبقه سوم بیمارستان الاقصی اصابت کرده که بخش "ای‌سی‌یو" در ان قرار دارد»
 


بر اساس این گزارش، وزارت دفاع اسرائیل می گوید که 62 راکت پرتاب شده از غزه امروز به اسرائیل اصابت کرده است و 14 راکت دیگر هم توسط سیستم دفاع ضد موشکی "گنبد آهنین" اسرائیل رهگیری و در هوا منهدم شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها