أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۳۹۲۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
بازتاب فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های جهان/
رهبر معظم ایران در سخنرانی پس از نماز عید فطر اسرائیل را به دلیل حمله به نوار غزه«سگ هار» خواند و از همه مسلمانان خواست تا مردم فلسطین را برای مقابله با این نسل کشی تجهیز کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بیانات رهبر معظم انقاب اسلامی پس از نماز عید فطر امروز بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت، خبرگزاری رویترز نوشت: رهبر معظم ایران در سخنرانی پس از نماز عید فطر اسرائیل را به دلیل حمله به نوار غزه«سگ هار» خواند و از همه مسلمانان خواست تا مردم فلسطین را برای مقابله با این نسل کشی تجهیز کنند.

در این سخنرانی رهبر ایران از تلاش های آمریکا و کشورهای اروپایی برای محدود کردن قابلیت نظامی مبارزان فلسطینی انتقاد کرد.

رهبر معظم انقلاب ایران افزود: این سگ هار، این گرگ وحشی به مردم بی گناه حمله ور شد و بشریت باید واکنشی به آن نشان دهد. این یک نسل کشی است، یک فاجعه تاریخی است.

رویترز به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: مردم بی گناه در معرض حملات شبانه روزی هستند و با حداقل امکاناتی که در اختیار دارند از خود دفاع می کنند، و اکنون آمریکایی ها و اروپایی ها می خواهند آنها را از همین امکانات نیز محروم کنند... تا دشمن صهیونیست هر زمان که اراده کرد بتواند فلسطین را در هم بکوبد و فلسطینی ها نیز امکان دفاع نداشته باشند.

رهبر انقلاب ایران ادامه داد: تا همین جای کار هم دشمن متجاوز مانند سگ از کاری که کرده پشیمان شده است و بدنبال آتش بس است.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان خطبه ها تأکید کردند: بر خلاف نظر و تلاش حامیان رژیم کودک کش صهیونیست، همه دنیا از جمله دنیای اسلام موظف است هر چه می تواند به تجهیز ملت فلسطین کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها