أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۲۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به در پیش بودن شروع رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فشارهای بسیار زیادی را تحمل کردیم و مسائل متعددی باید به اطلاع هواداران برسد اما در حال حاضر مهمترین مساله حضور هواداران در ورزشگاه به ویژه در اولین بازی است تا گام اول در لیگ را محکم برداریم.

وی افزود: از هواداران می‌خواهیم با توجه به حضور تیم در اولین مسابقه با حضور در ورزشگاه حمایت همه جانبه‌ای از تیم، سرمربی و کادر فنی داشته باشند تا شروع پر قدرت و پرطراوتی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: همین جا باید یک بار دیگر از بازیکنان تشکر کنم که شرایط باشگاه را درک کردند و حتی در مواردی که آزاد بودند، نسبت به امضای قرارداد اقدام کردند.

رحیمی خاطرنشان کرد: تیم جوانی در اختیار داریم که آینده خوبی دارد و از همه هوارداران می‌خواهیم با حمایت خود به تیم کمک کنند. در حال حاضر مهمترین مساله همین است تا در اولین روز بازی‌ها، گام اول را محکم برداریم.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: همه ما به مسئولیت خطیری که نسبت به پرسپولیس و هواداران داریم آگاه هستیم. در این مدت که آمدیم، فشار بسیار زیادی را تحمل کردیم و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشتیم. به طور حتم مشکلات بسیار دیگری هم وجود دارد که با حمایت هواداران پشت سر خواهیم گذاشت. در این راستا مسائل متعدی وجود دارد که هواداران باید بدانند و حتما آنها را به اطلاع هواداران می‌رسانیم.

رحیمی در پایان افزود: همه تلاش‌های ما و اعضای تیم برای این است که این تیم بتواند هواداران را خوشحال کند و امیدواریم هواداران با حضور خود در بازی‌ها، به ویژه بازی اول، تیم را از حمایت و انرژی خود بهره‌مند کنند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها