يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۲۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳

نگاهی به قرارداد قلعه نویی و دایی در دو فصل پیش و فصل پیش رو نشان می‌دهد قلعه‌نویی با وجود نتایج بهتر، درآمدی کمتر نسبت به دایی داشته است.

هر دوی این مربیان در فصل 91-92 قراردادی یک میلیارد و 200 میلیونی داشتند. آن فصل قلعه‌نویی، استقلال را قهرمان کرد و دایی با راه‌آهن هشتم شد. دستمزد سرمربی استقلال به خاطر قهرمانی 150 میلیون افزایش یافت و دایی هم به خاطر هشتمی با راه‌آهن با پرسپولیس قرارداد یک میلیارد  700 میلیونی بست!

برای فصل پیش رو هم قلعه‌نویی برخلاف اینکه گفته می‌شود 350 میلیون کمتر از سال پیش گرفته، 150 میلیون به قرارداد یک میلیارد و 350 میلیونی‌اش اضافه کرده و دایی هم در ظاهر 400 میلیون روی قرارداد یک میلیارد و 700 میلیونی‌اش گذاشته. در خصوص دایی گفته می‌شود با حساب هزینه مالیات که برعهده باشگاه گذاشته شده، قرارداد او دو میلیارد و 500 میلیون ارزش دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها