يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۲۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳

مصدومیت طولانی مدت امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده بدجوری امیر قلعه‌نویی را دچار دردسر کرده است؛ به ویژه که خط دفاعی استقلال در بازی‌های جام شهدا چندان چنگی به دل نزد.

شاید حالا امیر بیشتر از قبل حسرت جدایی ساموئل را می‌خورد، هر چند با توجه به رفتن رحمتی احتمالا چاره‌ای غیر از کنار آمدن با کوچ ساموئل هم وجود نداشت.

با این اوصاف قلعه‌نویی این روزها به گزینه‌های مختلفی برای پر کردن قلب خط دفاعی‌اش می‌اندیشد، تا جایی که شنیدیم در تمرینات اخیر آبی‌ها پژمان نوری در این پست مشغول تست شدن است تا شاید کنار مدافع ارمنستانی بایستد.

نوری که اغلب به عنوان دفاع چپ و هافبک دفاعی بازی کرده، در چند مسابقه سابقه حضور در قلب خط دفاعی پرسپولیس را هم داشته و ممکن است روز پنجشنبه در این پست به بازی گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها