أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۲۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
سپهر حیدری که به خاطر زدن گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم آن هم در دقیقه 97، هیچ وقت از ذهن هواداران این تیم نمی رود، در آستانه حضور در لیگ چین قرار گرفته است.

او که با نظر گل محمدی در فهرست مازاد ذوب آهن قرار گرفت، در این خصوص بیشتر توضیح می دهد: در ذوب پیشنهاد خوبی به من نشد. از یک تیم چینی در لیگ چین پیشنهاد دارم که که قصد دارم پیشنهاد این تیم را قبول کنم، اما در حال حاضر نمی‌توانم به این تیم اضافه شوم زیرا در نیم فصل لیگ چین منتظر نقل وانتقالات ایران بودم که از باشگاه‌های ایران پیشنهاد خوبی به من نشد و لیگ چین دوباره آغاز شد که به همین خاطر باید صبر کنم تا لیگ چین به پایان برسد و بعد به این تیم اضافه شوم. پیشنهاد مالی تیم چینی به من نه خیلی خوب بود نه بد، اما بهتر از پیشنهادهای تیم‌های شهرستانی بود و از یک تیم تایلندی هم پیشنهاد داشتم که دیگر به آن فکر نمی‌کنم. دیگر فکر نکنم بخواهم در تصمیمم تجدید نظر کنم ولی خیلی دوست داشتم در لباس پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها