أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۲۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
دروازه بان پرسپولیس گفت: برای پول به پرسپولیس نیامدم، چون اگر مسائل مالی برایم اهمیت داشت، در فولاد که مبلغ بیشتری به من می‌داد، می‌ماندم.
به گزارش پایگاه 598، سوشا مکانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس و شرایط تیم گفت: بعد از برگزاری اردوی ترکیه شرایط تیم پرسپولیس بسیار خوب شد و در این هوای گرم و طاقت فرسا فقط به عشق هواداران تمرین کردیم و قصد داریم امسال تیم یک دستی داشته باشیم و رفاقتی که در بین بازیکنان وجود دارد به آن چیزی که می خواهیم، برسیم.

وی در خصوص احتمال عدم حضورش در دیدار برابر نفت، گفت: این قضیه به تشخیص کادرفنی صورت خواهد گرفت و خود من و بقیه گلرها در اوج آمادگی به سر می بریم و می دانم در این باره کادر فنی باید نظر بدهد. امیدوارم اگر درون دروازه قرار گرفتم بتوانم دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص برخی از صحبت ها که او بیشتر از این مبلغ دریافت کرده است، گفت: شما مطمئن باشید این فصل به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم چون اگر می خواستم برای پول بازی کنم در تیم فولاد بیشتر به من پول می دادند. من برای پیشرفت تیم پرسپولیس آمده ام از این بابت خوشحالم و امیدوارم مثمر ثمر باشم.

وی در مورد بحث بودجه برای تیم ها گفت: فکر می کنم باید سازمان لیگ در خصوص تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند، سقف بودجه بیشتری را در نظر می گرفت ولی با این شرایط پرسپولیس بازیکنان خوبی را جذب کرده و می تواند از این فصل خودی نشان دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها