يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۲۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گزارش های مربوط به موافقت این جنبش با آتش بس 24 ساعته و یکجانبه در باریکه غزه را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسانه های فلسطینی، ˈسامی ابوزهریˈ سخنگوی حماس روز سه شنبه گفت: اظهارات یاسر عبدربه درباره موافقت حماس با آتش بس یکجانبه و 24 ساعته صحت نداشته و هیچ ارتباطی با موضع گروه های مقاومت ندارد.

ˈعزت الرشقˈ از دیگر رهبران حماس نیز در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که توافقی میان گروه های فلسطینی در باره آتش بس 72 ساعته صورت نگرفته است.

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه پیشتر به نقل از یک مقام ارشد فلسطینی از آمادگی فلسطینی ها از جمله گروه های مقاومت حماس و جهاد اسلامی برای یک آتش بس 24 ساعته در نوار غزه خبر داده بود.

ˈیاسر عبدربه» دبیرکل سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: پس از گفت وگو و رایزنی بین حکومت فلسطینی و رهبران حماس و جهاد اسلامی، ما آمادگی خود را برای یک آتش بس انسانی برای مدت 24 ساعت اعلام می کنیم.

در 24 ساعت گذشته بیش از یکصد فلسطینی شهید شده و تعداد شهدای غزه در 22 روز حملات رژیم صهیونیستی، به حدود یک هزار و 160 تن و تعداد مجروحان به 6 هزار و 700 تن افزایش یافته است.

براساس گزارش رسانه ها، همچنین در دو روز اخیر 10 سرباز رژیم صهیونیستی کشته شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها