يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۲۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
امکان سفارش برای نمونه‌های طلا و پلاتین گوشی آیفون ۶ مهیا شده این درحالی است که پرچمدار جدید اپل با نام آیفون۶ هنوز به شکل رسمی معرفی نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، طراح لس‌آنجلسی این گوشی طلایی با کیفیت ۲۴ عیار و نمونه پلاتینی آن گفته است که این مدل‌ها لوکس‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار خواهند بود بنابراین ما هم بر آن شدیم تا پیش از معرفی قدرتمندترین نمونه آیفون، دست به کار شویم و زمینه ارائه هم‌زمان با مدل رسمی را فراهم کنیم.

موسسه طراح بریک گفته است که ما طراحی خود را براساس اطلاعات موجود از این گوشی انجام می‌دهیم و انتظار داریم تا اواسط سپتامبر نمونه نهایی آیفون۶ معرفی شود.

رنج قیمتی ۴ هزار و ۴۹۵ دلار برای آیفون۶ طلا در نظر گرفته شده که البته اگر کاربران بخواهند لوگوی اپل در پشت گوشی از جنس برلیان باشد باید ۸ هزار و ۳۹۵ دلار بپردازند.

این شرکت برای پیشنهاد سفارش رقم ۵۰۰ دلار بیعانه می‌گیرد تا بتواند بعد از معرفی آیفون۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، محصول را سفارشی‌سازی کند.

بریک گفته است بعد از معرفی آیفون۶ حدود ۳ تا ۴ هفته زمان برای سفارشی‌سازی زمان نیاز داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها