أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۳۴۶
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
پس از ۲۴ روز نبرد خونین؛
آتش سوزی در نیروگاه برق غزه که روز گذشته هدف حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت، همچنان ادامه دارد / حمله اسرائیل به تنها نیروگاه برق غزه، نه تنها باعث قطع برق خانه‌های مردم شد بلکه موجب از کار افتادن پمپ‌های برقی شد که آب آشامیدنی را به منازل مردم می‌رساند. همچنین بیمارستان الشفاء، که بزرگ‌ترین بیمارستان نوار غزه است، با قطع برق مواجه شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نهضت جهانی مقاومت، آتش سوزی در نیروگاه برق غزه که روز گذشته هدف حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت، همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های ارتش اسرائیل روز گذشته مخازن سوخت نیروگاه غزه را که سیصد هزار لیتر سوخت در آن نگهداری می‌شد، هدف قرار دادند.با قطع برق غزه فاجعه انسانی در روزهای آینده متصور خواهد بود.

شرکت برق غزه اعلام کرد بازسازی ویرانی‌های نشانی از حمله هوایی روز گذشته به نیروگاه برق غزه به دستکم یکسال زمان نیاز دارد. تلویزیون قدس اعلام کرد:حمله اسرائیل به تنها نیروگاه برق غزه، نه تنها باعث قطع برق خانه‌های مردم شد بلکه موجب از کار افتادن پمپ‌های برقی شد که آب آشامیدنی را به منازل مردم می‌رساند. همچنین بیمارستان الشفاء، که بزرگ‌ترین بیمارستان نوار غزه است، با قطع برق مواجه شده است.

یوسف ابوالریش از وزارت بهداشت غزه گفت: ما انتظار داریم برق اینجا به طور کامل قطع شود. تدارکاتی که ما داریم فقط تا چند روز دیگر دوام خواهد آورد که بخش‌های مختلف بیمارستان را با تهدید روبرو خواهد کرد. به خصوص، بخش‌های مراقبت‌های ویژه، دیالیز، کودکان و جراحی، با احتمال توقف کامل و قریب‌الوقوع همهٔ فعالیت‌هایشان مواجه شده‌اند.

حملات هوایی امروز رژیم صهیونیستی به شهادت دست ۳۲ فلسطینی در غزه از جمله ۲۰ نفر در یکی از مدارس آژانس کمک به آواراگان فلسطینی ( آنروا) منجر شد.

در حالی که درگیری اسرائیل و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چهارشنبه وارد بیست و سومین روز خود شد، منابع بیمارستانی اعلام کردند در بمباران غزه اندکی پس از ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه، دست کم ۲۰ فلسطینی در یک مدرسه سازمان ملل که به عنوان سرپناه برای آوارگان مورد استفاده قرار می گیرد، کشته شدند.

یکی از مقامات سازمان ملل با تایید خبر بمباران این مدرسه گفت بمب ها به دو کلاس در اردوگاه آوارگان جبالیا اصابت کرد و به کشته شدن شماری از فلسطینان آواره مستقر در این اردوگاه منجر شد.

به گفته اشرف القدره، سخنگوی سازمان مقابله با حوادث غیرمترقبه، حمله هوایی که پیش از حمله به این مدرسه در شمال غزه صورت گرفته بود، به کشته شدن دختری ۱۱ ساله منجر شده بود. در بمباران مرکز یک منطقه ساحلی کوچک در غزه نیز دختری ۱۶ ساله جان خود را از دست داد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها