يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۳۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
در آخرین روز نقل و انتقالات امیر قلعه‌نویی، یعقوب کریمی را به لیست نفراتش اضافه کرد تا به این ترتیب با خارج کردن نام احمد جمشیدیان شوک بزرگی به این بازیکن و بازار بدهد.

این جابه‌جایی در شرایطی انجام شد که به نظر می‌رسید استقلالی‌ها اولویت خود را روی جذب یک مدافع میانی بگذارند چون با مصدومیت حنیف و در ادامه امیرحسین صادقی این تیم با بحران کمبود مدافع آخر روبه‌رو شد اما برخلاف تمام انتظارات امیر دست روی هافبک جوان سپاهانی‌ها گذاشت تا ترافیک در خط میانی تیمش شدیدتر شود.
حالا در فاصله چند روز تا آغاز لیگ‌ برتر از اردوی استقلال خبر می‌رسد امیر قلعه‌نویی از اینکه در روزهای پایانی فصل اقدام به جذب یک مدافع نکرد بدجوری پشیمان است چون نه تنها در خط دفاع با کمبود بازیکن روبه‌رو است بلکه با خرید یعقوب کریمی ترافیک در میانه میدان تیمش را بیشتر کرد.

یکی از نزدیکان سرمربی استقلال با تأیید این موضوع گفت: «اصلاً تصور نمی‌کردیم مشکل امیرحسین به جراحی ختم شود از همین‌رو روز پایانی قلعه‌نویی دستور خرید یعقوب کریمی را داد چون اگر یک درصد احتمال می‌داد امیرحسین نرسد مدافع میانی می‌گرفت و گزینه‌هایش هم مشخص بود». با این تفاسیر سرمربی استقلال در فکر جابه‌جایی پست برخی بازیکنان است تا به این ترتیب ترافیک در سایر پست‌ها را کمتر و خط دفاع تیمش را تقویت کند گرچه بخت اصلی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مقابل راه‌آهن، مکویان ارمنستانی در کنار خرسندنیای جوان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها