امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۳۹۳۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۹ مرداد ۱۳۹۳

حمید استیلی در نشست خبری تیمش در برابر استقلال اظهار کرد: راه‌آهن با مشکلات زیادی همراه بود و ما سعی کردیم مشکلات را تا حد امکان حل کنیم. نزدیک به یک ماه است که با این تیم کار می‌کنیم و سعی کردیم مشکلات تیم را هم از نظر مسائل فنی و هم از نظر مسائل مالی حل کنیم. ما در این 32 روز که تیم را در اختیار گرفتیم 55 جلسه‌ تمرینی برگزار کردیم اما معتقدم زمان را از دست داده‌ایم. سعی کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن روی مسائل جسمانی و تاکتیکی بازیکنان کار کنیم و در آخر نیز روی مسائل روانی آن‌ها کار کردیم.

وی ادامه داد: ما آمادگی کامل را داریم تا فردا (پنج‌شنبه) مقابل استقلال قرار بگیریم. استقلال تیم خوب و پرهواداری است و سرمربی این تیم نیز آقای قلعه‌نویی یکی از پرافتخارترین مربیان ایران محسوب می‌شود. ما سعی کردیم در باشگاه راه‌آهن از افرادی همچون حسین کلانی و مهدی مناجاتی و … استفاده کنیم تا بحث اخلاقی را در تیم رواج دهیم که فکر می‌کنم اگر در تیم بمانم می‌توانم این مسئله را جا بیندازم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: ما از سازمان لیگ خواسته بودیم در صورت موافقت باشگاه استقلال با توجه به اینکه می‌خواستیم به هواداران احترام بگذاریم بازی فردا را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند، اما این موضوع مورد موافقت مسئولان سازمان لیگ قرار نگرفت. انشاء‌الله فردا شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

سرمربی راه‌آهن ادامه داد: مالکیت باشگاه در حال حاضر در اختیار قوه قضائیه است و انشاء‌الله در روزهای آینده با نظر خیر مسئولان قضایی مشکلات حل خواهد شد. ما قطعاً فردا مقابل استقلال به میدان خواهیم رفت و مشکلی وجود ندارد.

استیلی درباره مصدومان تیم راه‌آهن نیز گفت: برای بازی فردا حامد نورمحمدی و چند بازیکن جوان دیگر را در اختیار نداریم اما با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.

سرمربی راه‌آهن در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه با توجه به اینکه دادستانی اعلام کرده دیگر نباید برای تیم هزینه کنید آیا در طول فصل برای این باشگاه هزینه نخواهید کرد، گفت: من قبلاً نیز گفته‌ام. تیم یک موجود زنده است و احتیاج دارد که به مانند یک موجود زنده برای آن هزینه کنیم. ما برای هر جلسه‌ی تمرینی یک میلیون تومان برای اجاره زمین می‌پردازیم. امروز نیز که تیم برای بازی فردا آماده می‌شود به هتل خواهیم رفت. برای تمام اینها باید هزینه پرداخت کنیم. ما این هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم اما چیزی تا حل نشدن مشکلات به بازیکنان پرداخت نخواهیم کرد. البته نباید فراموش کنیم چند بازیکن شهرستانی در تیم ما هستند که قصد داشتند با پیش‌پرداخت قرارداد خود مسکن تهیه کنند. با وجود عدم پرداختی ما به مشکل خورده‌اند. ما هم از دوستانمان خواستیم تا این بازیکنان را فعلاً در جایی اسکان دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها