يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۳۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شناسایی سفته بازان و کسانی که از سیستم بانکی پول مفت گرفته اند در دستور کار دولت قرار دارد گفت: در ۸ سال دولت سابق، عوام فریبی آشکار و آمار دروغ درباره اشتغال ارائه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محمدرضا نعمت زاده با بیان اینکه دولت پیشین در ایجاد اشتغال و محاسبات مربوط به آن عوام فریبی نمود و آمار دروغ ارائه کرد گفت: در سال ۹۱ حدود ۳۶ درصد رشد منفی اشتغال در کشور وجود داشت در حالی که دولت وقت مدعی شد در همان سال برای ۲.۵ میلیون نفر ایجاد اشتغال کرده است.

نعمت زاده ادامه داد: وقتی که رشد اقتصاد، صنعت و مسکن در یک کشور منفی باشد، ایجاد اشتغال ۲.۵ میلیون نفر عوام فریبی آشکار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: دولت تدبیر و امید برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور در ابتدا سیاست کاهش تورم را اتخاذ کرد و در مدت یکسال میزان تورم را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد فعلی و میزان رشد اقتصادی را از منهای ۶ درصد به منهای ۲ درصد رسانید.

وی افزود: از ابتدای امسال نیز دولت مصمم شد رکود اقتصادی بالای ۴۰ درصد را از بین ببرد و وزارت صنعت، معدت و تجارت فروردین ماه امسال سیاست های رکود را به دولت تقدیم کرد و بسته رکود هفته گذشته توسط دولت جمع آوری شد.

نعمت زاده تاکید کرد: در طراحی سیاست های خروج از رکود ۴ مسئله اصلی تا سال ۹۵ در کشور رخ خواهد داد که امسال بحث تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان و تعریف تقاضا برای کالا از داخل و خارج از کشور بررسی و اصلاح می شود و در سال آینده مسئله تحریم های اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش تولید مورد بررسی قرار می گیرد تا به نتیجه مطلوب در اقتصاد دست یابیم.

وی اظهارداشت: در ۸ سال فعالیت دولت گذشته، ۵۵۰ هزار کارمند جدید به دولت اضافه شد که برخی از آنها هم کار چندانی ندارند. اکنون در شهرک صنعتی تهران که باید ۱۰۴ نفر پرسنل داشته باشد ۵۰۰ نفر حقوق بگیر و در واقع نیمی از این افراد در راهروها هستند و هیچ کاری انجام نمی دهند، به هر حال ایجاد اشتغال با افزایش کارمندان دولت محقق نمی شود بلکه باید اقتصاد را رونق داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: اکنون بانک ها آمار ۸۰۰ هزار میلیارد ریال معوقه بانکی از سوی تسهیلات بگیران را اعلام می کنند که ۱۵ درصد این معوقات مربوط به بخش تولید و باقی آنها سفته بازی است، از اینرو شناسایی سفته بازان و کسانی را که پول مُفت گرفته اند در دستور کار قرار دادیم تا سرمایه بانک ها بازگردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
Haji
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
۳۰
۴
یکسال گذشته اقای نعمت زاده به کدام قول و قرار خود عمل کرده است فقط قیمت خودرو چقدر افزایش داشته است این دولت بیشتر از اینکه به فکر مردم باشد بیشتر جیب شرکتهای بزرگ متعلق به وزرا را تقویت میکند
پاسخ
بوالفضول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
وقتي كسي بي عرضه است .
اگر اين كار را نكند چه كند ؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
۱۸
۴
باز هم توهم زدی که.........
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
۲۸
۳
ایشان چرا به 1000 میلیارد تومان سرمایه خودشان حمله نمی کنند؟؟؟ این ابر میلیاردرها به احمدی نژاد حمله نکنند کی باید حمله کنه؟ من مستضعف؟؟!!
پاسخ
اسدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
۲۱
۱
قسم حضرت عباس را باورکنیم یا دم خروس را.
پاسخ
محمد علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
۱۹
۳
اگر اینها را نگوید پس چه بگوید . مردم هنوز به احمدی نژاد علاقه دارند در راهپیمایی روز قدس مشخص بود هر چند انتقاد به عملکرد احمدی نژاد وارد است
پاسخ
ماری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
۱۷
۲
نعمت زاده پیرمرده حوصله هم زیاد نداره خیلی نباید سربسرش گذاشت چون این جور حرفها از عوارض کهولت سنشه بذا بگه
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
۱۱
۲
بابا
آقای نعمت زاده عزیز
جناب حاج حسن ما که قسم والله بالله تالله میخوره میگه اون دوران گذشته دوران دوران روحانی مچکریم هست
بعد شما هنوز توی اون دوران گذشته دارید به سر می برید؟
مگه نمی دونید حاج حسن به کسانی که در اون دوران هستن میگه دوران عصر حجری ها...!

من دیگه حرفی ندارم...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
بيخود نيست كه مردم ايران . واژه مدير در حكومت بندگان امپراتور ...... شاه را برعكس خوانند !!!

ههههههههههههههه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
۱۲
۲
باز كم آوردين رفتين سراغ احمدي نژاد؟
پاسخ
عمار خسروجردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
۹
۳
به دوران احمدی نژاد انتقادات زیادی وازد است، اما پرسش کلیدی این است که این حجم از انتقادات بوی جنگ روانی و نشان دهنده ناتوانی دولت در ارائه برنامه برای حل مشکلات است.
پاسخ
مهرعلی سلطانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
۱۰
۱
شرم هم خوب چیزی است کدام جنس ارزان شده است؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
۹
۳
آخه دولت قبل ادعای راستگویی نداشت!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها