يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۴۲۳
زمان انتشار: ۱۶:۱۱     ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار «نسیم»، دایی درباره بازی مقابل نفت تهران گفت: امیدوارم که ما بازی خوبی انجام بدهیم. هیچ شناختی از نفت ندارم اما می‌دانم نفت در این چند سال اخیر تیم خوبی بوده و با حضور منصوریان که از دوستان خوبم است به غیر از بازی با ما همواره موفق باشد. برخی از بازیکنان این تیم در فصل نقل و انتقالات جدا شده‌اند و آنها بازیکنان جوانی گرفته‌اند و ما هیچ شناختی از نفت نداریم.
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت تهران افزود: حسین ماهینی شش سال قبل و در زمان حضورش در استقلال اهواز کارت گرفته و الان پرسپولیس باید ضرر ببیند. آقای تاج زحمات زیادی می‌کشد اما ای‌کاش حداقل یک هفته زودتر به ما اعلام می‌کردند ماهینی حق بازی ندارد تا ما روی جایگزین وی کار کنیم. من روی حضور ماهینی حساب کرده بود. البته در این موضوع شکی نیست که همه افراد این مملکت باید دوران خدمت خود را طی کنند و در این میان فوتبالیست‌ها هم هیچ فرقی با بقیه مردم جامعه ندارند.
 
دایی با اشاره به انتشار رقم قراردادش نیز گفت: خودم دوست داشتم این اتفاق بیفتند و هیچ مشکلی هم ندارم. فقط مطمئن باشید این رقم واقعی است و برعکس دوستانی که بیشتر از این‌ها می‌گیرند و چیز دیگری اعلام کرده‌اند، مبلغ من همان چیزی است که منتشر شد. ضمن آنکه من نسبت به مربیان قبلی پرسپولیس خیلی کمتر گرفته‌ام. دنیزلی به دلار از پرسپولیس پول گرفت و مانوئل ژوزه و دستیارانش نزدیک به 10 میلیارد تومان خرج روی دست باشگاه گذاشتند. حالا شما عملکرد من را هم با آنها مقایسه کنید.
 
سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایط بازیکنان جداشده پرسپولیس نیز گفت: ما نمی‌توانیم کسی را به زور در تیم‌مان نگه داریم. البته سیدجلال حسینی بی معرفتی کرد و می‌توانست زودتر ما را در جریان بگذارد تا جایگزینش را سریع‌تر مشخص کنیم. خلعتبری هم دوست خوب ماست و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. مهرداد پولادی هم جواب تلفن ما را نداد. با این حال مطمئن باشید پرسپولیس در این فصل نتایج خوبی خواهد گرفت.
 
دایی درباره خداحافظی علی کریمی از فوتبال نیز گفت: علی دایی هر وقت بخواهد از علی کریمی تعریف کند چیز بیخودی است، زیرا همه توانایی‌های علی کریمی را می‌دانند و می‌دانند که او چه زحماتی را برای فوتبال کشیده است و این مسئله چیزی نیست که دایی بخواهد در مورد آن حرف بزند. بزرگی علی کریمی و خدماتش مشخص است اما متأسفانه برخی خداحافظی علی کریمی را به نحو دیگری عنوان کردند و خواستند پرسپولیس و ما را تحت فشار قرار بدهند که این مسئله درست نیست. بعضی می‌خواهند با برگزاری بازی خداحافظی بگویند کار بزرگی انجام شده و سر و ته همه چیز را هم بیاورند. علی کریمی در زمانی که بازی می‌کرد باید قدرش را می‌دانستیم اما اکنون هرکدام می‌خواهند به خاطر منافع خودشان از خداحافظی علی کریمی بگویند. به جز علی کریمی خیلی‌های دیگری هم بودند که مظلومانه از فوتبال خداحافظی کردند و هیچ صحبتی از آنها نشده است.
 
سرمربی پرسپولیس افزود: اما متأسفانه همه سوار بر یک جو می‌شویم و به نفع خودمان از آن استفاده می‌کنیم. من برای علی کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم و در این چند سال همه دیده‌اید که به ندرت درباره علی کریمی حرفی زده باشم. برای علی کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم از او برای پست‌های فوتبالی استفاده شود، زیرا او توانایی‌های زیادی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها