کد خبر: ۲۳۹۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۳۰ مهر ۱۳۹۰
رئیس جمهور اسلامی ایران تاکید کرد که آمریکا باید بداند که دوران استعمار به سر آمده است و باید در سیاست‌های خود تجدید نظر کند. وی افزود: ایالات متحده تضعیف شده است و اکنون در منطقه منفور است.
به گزارش فارس به نقل از سی‌ان‌ان، آقای دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه‌ای با این شبکه خبری ضمن محکوم کردن دخالت ناتو در لیبی تصریح کرد که این دخالت منجر به وخامت درگیری‌ها و در تباین با حق حاکمیت ملت لیبی بود.
 
 
دکتر احمدی‌نژاد در این مصاحبه با تاکید بر اینکه اراده ملت‌ها باید تعیین کننده باشد، عدالت، آزادی و احترام را حق تمامی ملت‌ها دانست. وی همچنین آمریکا از آمریکا به عنوان کشوری منفور در خاورمیانه یاد کرد و به این کشور توصیه کرد که در امور منطقه از جمله مسائل سوریه دخالت نکند.
 
 
آقای احمدی‌نژاد در ادامه تاکید کرد که ایران در صدد است تا تلاش‌های بیشتری را برای رسیدن دولت سوریه و مخالفانش به یک تفاهم به کار بندد.
 
 
رئیس جمهور اسلامی ایران همچنین تصریح کرد که آمریکا باید بداند که دوران استعمار به سر آمده است و باید در سیاست‌های خود تجدید نظر کند. وی افزود: ایالات متحده تضعیف شده است و اکنون در منطقه منفور است.
 
 
وی همچنین تاکید کرد که ایران با مردم آمریکا مشکلی ندارد.
 
 
سی‌ان‌ان با این وجود در گزارش خود از آقای احمدی‌نژاد به عنوان شخصیتی یاد کرد که بیش از حد سخن می‌گوید و همیشه هدف منتقدان ایران قرار داشته است. این رسانه همچنین پس از این اهانت به طرح تبلیغاتی جدید آمریکا علیه ایران اشاره کرده است که طی آن کشورمان به طراحی ترور سفیر عربستان متهم شده بود.
 
 
آقای احمدی‌نژاد در این مصاحبه تاکید کرد که ایران هیچ قصدی برای آسیب زدن به عربستان سعودی ندارد و هیچ مشکلی نیز با این کشور ندارد.
 
 
سی‌ان‌ان در ایان گزارش خود نیز سعی کرده است با اشاره به ترک جلسه سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران توسط هیات‌های نمایندگی کشورهای غربی، حملات رسانه‌ای خود به ایران را تکمیل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها