امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۳۹۴۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم پیشین تیم پرسپولیس گفت: «پیشنهاد رسمی از پرسپولیس نداشتم که روی آن فکر کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، کریم انصاری فرد درباره اینکه چرا در دوران حضورش در پرسپولیس نتوانست موفق باشد عنوان کرد: «آن دوره، دوره خاصی برای پرسپولیس بود. خوزه مانوئل سرمربی تیم 10 روز مانده به آغاز بازی ها به ایران آمد و از تیم شناخت نداشت.»

 

وی ادامه داد: «وقتی خوزه رفت من توانستم هفته بعدش سه گل به ملوان بزنم. با حضور گل محمدی اوضاع خیلی بهتر شد و چند گل زدم و در فینال جام حذفی هم گل زدم. هر چند قبول دارم انتظار از من بیشتر بود. پرسپولیسی ها در آن مقطع خیلی به من لطف کردند و مورد حمایت قرار دادند. اما همه بازیکنانی که در پرسپولیس در آن سال حضور داشتند نسبت به سال گذشته شان فرق کرده بودند.»

 

انصاری فرد درباره اینکه گفته می شود با دایی اختلاف دارد گفت: «دایی بزرگ تر از این هاست که من درباره اش حرفی بزنم. او در اردبیل هم فوق العاده محبوب است. خود دایی من را به لیگ برتر معرفی کرد. همین و حرف دیگری ندارم.»

 

وی درباره خداحافظی علی کریمی از فوتبال اظهار داشت: «واقعا نمی دانم برای علی کریمی چه لقبی بگذارم. جادوگر، اسطوره یا هر کلمه دیگری. کریمی برای تیم ملی زحمات زیادی کشید. ای کاش اینطوری خداحافظی نمی کرد و این را من قبلا هم گفتم. به هر حال به تصمیم کریمی احترام می گذاریم ولی او این را بداند که همیشه در قلب ما هست. به نظر من علی کریمی دیگر تکرار نمی شود. این را من به عنوان بازیکنی که کنارش بازی کردم می گویم.»

 

انصاری فرد درباره اینکه آیا در فصل نقل و انتقالات از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت یا نه خاطرنشان کرد: «بله؛ پیشنهاد بود. در بحث پرسپولیس از طریق دوستان دایی پیشنهاد بود. در کوچه و خیابان هم هواداران پرسپولیس از من سوال می کردند که چرا به این تیم برنگشتم. اینجا می گویم پیشنهاد رسمی نبود که روی آن فکر کنم. نمی دانم شاید اختلاف سلیقه هست.»

 

وی تاکید کرد: «اگر قسمت شود می خواهم به اروپا بروم. در این چند سال حرف و حدیث درباره من بوده که هر سال می خواهد برود ولی نمی رود. واقعیت این است که من در آن زمان چیزی نگفتم و مصاحبه ای نکردم. با این وجود می گویم که صد در صد فصل آتی در لیگ ایران نخواهم بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها