أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۴۴۳
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
استقلالی ها با اینکه در اردوی ترکیه از لحاظ بدنی به مرز خوبی از آمادگی رسیدند اما مصدومیت عمران زاده در این اردو برای آنها گران تمام شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، مصدومیت امیر حسین صادقی و حنیف عمران زاده برای قلعه نویی به مشکلی بزرگ تبدیل شده و او به دنبال راه حلی برای پر کردن جای خالی 2 مدافع میانی تیمش است.


در این میان عنوان می شود که استقلالی ها شانس آورده اند که تنها 6 هفته می توانند از حضور حنیف در ترکیب تیمشان استفاده کنند چرا که اگر او با پارگی تاندون پایش مواجه میشد باید برای همیشه از فوتبال خداحافظی می کرد و این موضوع قطعا برای هواداران آبی خوشایند نبود.


گفته می شود اگر برخورد او کمی شدید تر صورت گرفته بود خداحافظی عمران زاده از فوتبال قطعی بود و استقلالی ها باید بابت دوری 6 هفته ای حنیف خوشحال هم باشند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها