کد خبر: ۲۳۹۴۴۵
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
تمرین تیم استقلال پس از برتری برابر راه‌آهن امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز،‌ تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از پیروزی 2 بر یک مقابل راه‌آهن در هفته اول مسابقات لیگ برتر ساعت 11 امروز (جمعه) در زمین شماره 2 آزادی انجام شد.


* تمرین امروز قرار بود ساعت 18:30 انجام شود اما به دلیل تداخل با بازی پرسپولیس و نفت تهران تصمیم گرفته شد تمرین ریکاوری ساعت 11 صبح انجام شود. این مسئله باعث شد برخی بازیکنان مانند آرش برهانی با تاخیر در تمرین حاضر شود.


* کرار جاسم که روز گذشته مقابل راه‌آهن موفق به گلزنی شده بود با روحیه بالا در تمرین حاضر شد و برخی از بازیکنان بابت گلزنی‌اش به او تبریک گفتند.


* دیدار استقلال مقابل راه‌آهن محور اصلی صحبت‌ بازیکنان استقلال در تمرین بود و آنها بیشتر مواقع در مورد صحنه‌های بازی با یکدیگر صحبت می‌کردند. همچنین بازیکنان و کادر فنی از درگذشت حسین معدنی مربی پیشین تیم والیبال ایران تعجب کرده و متاثر شده بودند و ازخبرنگاران درباره بیماری او سوال می‌پرسیدند.


* اعضای کادر فنی استقلال پیش از آغاز تمرین جلسه‌ای 10 دقیقه‌ای را در گوشه‌ای از زمین تشکیل دادند و در خصوص دیدار روز گذشته استقلال صحبت کردند.


* خسرو حیدری، محمود فکری، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی و امیر حاج‌قاسم مربی بدنساز و میرشاد ماجدی سرپرست این تیم غایب بودند.


* امیر قلعه‌نویی به مدت 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد که عمده صحبت‌های او در خصوص دیدار روز گذشته استقلال مقابل راه‌آهن بود. سرمربی استقلال در بخشی از سخنان به بازیکنان گفت: برای شروع مسابقات بد نبودیم اما نباید به این پیروزی اکتفا و فکر کنیم که کارمان را درست انجام داده‌ایم. از شما به خاطر بازی خوبی که انجام دادید تشکر می‌کنم. امیدوارم دست به دست هم دهیم و انتظارات را برآورده کنیم.


* پس از پایان صحبت‌های قلعه‌نویی بازیکنان و کادر فنی همه دست زدند.


* رافائل داسیلوا دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال استقلال از دروازه‌بان چهارم این تیم، درباره هموطن پرسپولیسی‌اش در پرسپولیس سوالاتی می‌پرسید که دروازه‌بان چهارم استقلال اعلام کرد سوشا مکانی رقیب نیلسون در پرسپولیس است.


* مسئولان تدارکات‌ استقلال از تغییر ساعت تمرین خبر نداشت و امروز در تمرین غایب بودند. همین موضوع باعث شد ستار همدانی کارهای آنها را انجام دهد. بازیکنان در مورد نبود تدارکاتچی‌های استقلال صحبت می‌کردند و یکی از بازیکنان به شوخی گفت که ساعت تمرین را به آنها خبر دهید تا غیبت نکنند.


* یکی از اتفاقات عجیب امروز تیم استقلال توهین آندرانیک تیموریان به یک خبرنگار بود. این بازیکن با استفاده از الفاظ زشت و ناپسند به خبرنگار تسنیم به دلیل انعکاس خبر ناراحتی‌اش پس از پایان بازی با استقلال توهین کرد و سایر بازیکنان از این برخورد تعجب کرده بودند.


* بازیکنانی که در بازی مقابل راه‌آهن به صورت ثابت به میدان رفته بودند به تمرین ریکاوری پرداختند و سپس راهی سونا و استخر شدند.


* قلعه‌نویی در جریان تمرین در گوشه‌ای از زمین شماره 2 آزادی نشسته و از دور نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بود.

 

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته آینده در هفته دوم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها