کد خبر: ۲۳۹۴۴۶
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
مدیرعامل استقلال در تازه ترین صحبت هایش مدعی شد یکسری افراد که عمری در کنار قلعه نویی بودند، علیه استقلال توطئه می کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، بهرام افشارزاده در خصوص پیروزی استقلال در نخستین دیدار فصل اظهار داشت: «بازیکنان استقلال شب گذشته بازی خوبی را برابر راه آهن ارایه کردند. بازیکنان ما در نیمه دوم منسجم تر بودند و توانستند به برتری برسند. به عنوان مدیرعامل استقلال تهران جا دارد از زحمات مربیان و بازیکنان استقلال تشکر کنم.»

 

وی افزود: «راه آهن همواره گربه سیاه تیم های بزرگ بود، خوشبختانه بازیکنان ما خوب بازی کردند و در نهایت موفق شدند سه امتیاز را کسب کنند. امیدواریم این روند در بازی های آتی نیز ادامه داشته باشد.»

 

مدیرعامل استقلال تهران در ادامه صحبت های خود به اتفاقات اخیر این باشگاه و شکایت 6 بازیکن اشاره کرد و عنوان داشت: «باز هم همان پرسش قبلی خودم را مطرح می کنم که این 6 بازیکن در چند سال اخیر کجا بودند؟ ما پول این بازیکنان را به زودی پرداخت می کنیم ولی ناراحتم که چرا حالا از باشگاه استقلال تهران شکایت کرده اند.»

 

افشارزاده خاطرنشان کرد: «یکسری افراد که یک عمر در کنار قلعه نویی بودند، در حال توطئه علیه استقلال هستند. این رسم مردانگی و معرفت نیست. دیشب با سرمربی تیم تماس گرفتم و پیروزی برابر راه آهن را تبریک گفتم. استقلال در حال حاضر نیاز به آرامش دارد اما متاسفانه یکسری از افراد از بیرون علیه تیم فعالیت می کنند.»

 

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: «از روزی که آمده ام، تلاش کرده ام آرامش را به باشگاه تزریق کنم. در این مدت این برایم جالب بود که 7 نامه یک شکل، دست خط، فونت و یک وکیل مشترک برای ما ارسال کرده اند. احساس من این است که این بازیکنان از استقلال شکایت نکرده اند اما عده ای به نام آنها علیه ما فعالیت می کنند.»

 

افشارزاده در بخش پایانی صحبت هایش به درگذشت حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و ناصر احمدپور یکی از ورزشی نویسان شناخته شده اشاره کرد و گفت: «متاسفانه صبح امروز خبر فوت معدنی را شنیدم. او سال ها برای والیبال ایران زحمت کشید و با رفتنش دوستداران ورزش را ناراحت کرد. در خصوص آقای احمدپور هم باید بگویم که قبل از رفتن ایشان به شمال با وی تماس گرفتم و گفتگوی تلفنی کوتاهی داشتم. از رفتن وی نیز خیلی ناراحت شدم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها